RTB House, companie ce oferă tehnologii de ultimă oră în marketing, percepe propunerile „Privacy Sandbox” ca potențiale soluții durabile pe termen lung, care susțin cazurile de utilizare publicitară legitime, respectând totodată confidențialitatea utilizatorilor.
Din ianuarie 2020, compania a depus toate eforturile, astfel încât platforma să fie compatibilă cu viziunea Privacy Sandbox. RTB House a anunțat recent un pas important: este primul DSP care utilizează cu succes simularea soluției FLEGDE din Privacy Sandbox, cumpărând la nivel global impresii publicitare reale pentru aproape 500 de clienți. Aceasta este dovada că infrastructura platformei este pregătită pentru viitoarele schimbări.
Actualizarea Google cu privire la termenele pentru implementarea Privacy Sandbox este o mișcare pozitivă. Aceasta oferă un interval de timp realist pentru alți participanți din piață și corespunde angajamentului Autorității pentru Concurență și Piețe (CMA) din Regatul Unit, fiind în conformitate cu angajamentele pe care le-a oferit Google. Ca DSP care utilizează deja simularea soluției FLEGDE din Privacy Sandbox, compania consideră că noile termene de implementare sunt mai realiste din perspectiva pregătirii pentru schimbare în ceea ce privește alți participanți din piață. De asemenea, oferă mai mult timp comunității pentru a testa soluția de generație viitoare.
Noua cronologie ar trebui să ofere timp pentru o implicare mai largă în stadiul de testare a FLoC și FLEDGE oferind astfel o calitate mai bună a soluției finale implementate în browser - una care este 100% finalizată. Cu toate acestea, conform angajamentelor Google, lipsește un calendar detaliat pentru testarea și implementarea unor propuneri particulare din interiorul Privacy Sandbox.
Această actualizare vizează împărtășirea cu comunitatea a unor intervale de timp generale. Atât agenții de publicitate, cât și publisherii vor avea mai mult timp pentru a se implica în testare și a aduce contribuții la Privacy Sandbox. Cu toate acestea, direcția generală în care lucrurile se mișcă nu s-a schimbat.
Este esențial să se sublinieze că Google a împărtășit transparent faptul că „Chrome va elimina suportul pentru cookie-urile third-party pe o perioadă de trei luni" după termenul limită publicat.
RTB House este o companie globală care oferă tehnologii de ultimă oră în marketing pentru branduri de top din întreaga lume. Cu motor propriu de cumpărare a reclamelor, RTB House este prima și singura companie care operează în întregime cu algoritmi deep learning și permite agenților de publicitate să genereze rezultate remarcabile pentru fiecare etapă din funnel.
Fondată în 2012, echipa RTB House este formată din peste 750 de specialiști în peste 30 de locații din întreaga lume. Derulează campanii pentru mai mult de 2.000 de clienți din regiunea EMEA, APAC și America.
Din 2018, după dezvoltarea cu succes a algoritmilor 100% deep learning, RTB House a continuat cercetarea în domeniul AI. AI Marketing Lab și Creative Lab au devenit noi divizii ale companiei, concentrate pe inventarea și progresul produselor pentru MarTech. Ca rezultat al muncii acestora, în 2020 compania a lansat AI Full-Funnel Marketing Solutions și Streaming Video Ads, ducând comunicarea de brand la următorul nivel.