Pe 1 iunie, Michelin și Create Direct au lansat CLUB PRO by Michelin, programul internațional de fidelitate adresat utilizatorilor profesioniști de anvelope pentru camioane, autoutilitare, autobuze și autocare, ce recompensează clienții prin cashback la achiziția de anvelope Michelin, în urma unor mecanici inovative de up-sell și cross-sell.
Platforma CLUB PRO by Michelin dezvoltată de Create Direct este multi-country și a fost lansată simultan în 4 țări: România, Croația, Grecia și Ungaria. Create Direct administrează programul în totalitate, de la procesarea și validarea dovezilor de achiziție, până la gestionarea și realizarea plăților.
În campaniile de cashback, clientul final este recompensat cu o sumă fixă pentru fiecare achiziție de produse participante în program. Platforma dezvoltată de Create Direct permite o targetare optimă a utilizatorilor prin segmentarea acestora în funcție de tipul companiilor pe care le reprezintă, fie că sunt companii de transport, companii de construcții sau de curierat.
Membrii CLUB PRO by Michelin pot vizualiza istoricul tranzacțiilor realizate, statusul facturilor înscrise, statusul solicitărilor de cashback, dar și promoțiile active sau grila de cashback.
Valentin Cojocaru, B2B Operational Marketing Michelin:
„ CLUB PRO by Michelin reprezintă modalitatea prin care noi răspundem nevoilor clienţilor şi în acelaşi timp le mulţumim pentru încrederea pe care ne-o acordă. Am gândit o platformă intuitivă, cu un proces de recompensare simplu și transparent, în linie cu valorile brandului Michelin. Feedback-ul primit până acum a fost unul excelent, un semn pentru noi că programul este în acord cu aşteptările clienţilor noştri.”
Cosmin Lăcătușu, director executiv Create Direct:
„Campaniile de cashback B2B sunt mult mai eficiente în motivarea clienților, creșterea vânzărilor și cimentarea loialității față de brand, comparativ cu cele axate pe oferirea unor discounturi. Acestea din urmă afectează valoarea percepută a produsului și slăbesc credibilitatea brandului în fața clienților.
Experiența noastră în dezvoltarea programelor de fidelizare, campaniilor de trade și rewards B2B și B2C ne permite să propunem și să dezvoltăm campanii de cashback la nivel internațional prin care atât partenerii, cât și clienții finali sunt implicați și motivați în egală măsură.”
Create Direct este liderul pieței românești de solutii de incentive marketing și este specializată în dezvoltarea de soluții business pentru campanii de rewards, fidelizare, trade, sell-out, generare de leaduri, performance marketing și GDPR marketing compliancy.
Create Direct se remarcă la nivel internațional prin implementarea soluțiilor sale în proiecte de amploare din Portugalia, Croația, Grecia, Turcia, Ungaria, Ucraina, Bulgaria, Macedonia, Moldova și România.
Michelin, lider în domeniul anvelopelor, este dedicată îmbunătățirii sustenabile a mobilității bunurilor și persoanelor prin producția, distribuția și comercializarea de anvelope pentru fiecare tip de vehicul. Aceasta oferă, de asemenea, servicii inovatoare ce sprijină afacerile, servicii de mobilitate digitale și publică ghiduri de călătorie, ghiduri pentru hoteluri și restaurante, hărți și atlase rutiere. Grupul Michelin și-a început activitatea în România în august 2001. În prezent, Michelin are în România peste 4400 de angajați, 3 fabrici, 2 la Zalău și una la Florești, o rețea comercială şi un centru de servicii partajate. Începând cu anul 2018, Bucureștiul a devenit centru de coordonare a regiunii Europa Centrală (20 țări).