Compania Albalact Alba Iulia, unul dintre primii cinci producatori de lapte si produse lactate din Romania, a inregistrat in prima jumatate a anului 2006 o crestere cu 45 % a cifrei de afaceri, ajungand la 11.900.000 de euro (42.333.880 RON). In aceeasi perioada a anului 2005, Albalact a inregistrat o cifra de afaceri de 8.050.000 de euro. De data aceasta, noul brand Zuzu, lansat in luna martie a acestui an, a adus companiei Albalact rezultatele financiare semnificative in primele sase luni ale anului 2006. Brandul Zuzu, care reuneste sub acelasi nume 23 de sortimente de lactate proaspete (lapte pasteurizat, lapte batut, iaurt natural, iaurturi cu fructe, sana), a castigat pas cu pas increderea consumatorilor, care au inceput sa se orienteze din ce in ce mai mult catre produsele lactate suta la suta romanesti, naturale si sanatoase.
Zuzu a crescut cifra de afaceri a companiei Albalact cu 45%, pana la 11,9 milioane euro
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: