Peste 200.000 de interacțiuni prin Tappy în primele 3 luni de la lansare

Peste 200.000 de interacțiuni prin Tappy în primele 3 luni de la lansare

Promoterul digital care a inovat campaniile in-store, TAPPY, oferă servicii esențiale pentru a desfășura o activare de brand în cele mai bune condiții.

Un software cu mecanică personalizată, refill zilnic al aparatului, logistică, rapoarte în timp real și informații utile despre campania în desfășurare, dar și personalizarea designului aparatului cu branding-ul adaptat promoției sau sampling-ului, îl fac o soluție eficientă și tehnologizată dedicată retailului modern.

Fiind un marketplace de promoții, se adresează companiilor sau agențiilor cu servicii in-store, retailerilor care doresc să-și promoveze brandurile proprii și celor din industria FMCG care fac activări de brand.

Lansat la finalul anului trecut și adaptat contextului actual, primul promoter digital din România, Tappy, a eficientizat campaniile de sampling ale brandului Persil și a oferit peste 30000 de mostre de detergent Persil Discs, în campania desfășurată în mall Colosseum, pe parcursul a două săptămâni. Tappy se află deja la cea de-a doua acțiune de sampling pentru Persil, mostrele gratuite Persil Active Gel epuizându-se rapid în doar câteva zile.

“Anul trecut ne-a obligat pe toți să ne reinventăm, să fim creativi și să ne folosim de evoluția tehnologică rapidă. Astfel, am identificat noi modalități pentru activările de brand, de sampling sau pentru colectarea de date, în condițiile în care toate promoțiile in-store care presupuneau interacțiune au fost interzise.

“Promoterul din magazine a fost înlocuit cu Tappy, una dintre cele mai accesibile modalități de a conecta brandurile cu consumatorii, cu costuri mai mici cu 40% față de o activare clasică. Este o metodă inovativă care eficientizează activările promoționale, iar erorile umane și fraudele sunt eliminate.

În plus, este un promoter digital care poate lucra fără oprire 24/7, are un meniu ușor de folosit de către consumatori, oferă transparență și control pentru stocurile rezervate campaniei, iar monitorizarea și ajustarea activării se face în timp real. Am atins un număr de 200.000 de oameni care au beneficiat de mostre gratuite oferite de Tappy în campaniile pe care le-a desfășurat.

Însă, campania de sampling desfășurată pentru Persil ne-a depășit toate așteptările, prin epuizarea rapidă a stocurilor și cozile permanente ce s-au format în fața aparatului, ceea ce nu poate decât să ne bucure și să ne confirme faptul că am acoperit o nevoie a pieței.”, Valentin Văcăruș, Managing Director Tappy.

 

Mecanica Tappy pentru a ridica produsele Persil oferite gratuit a fost simplă: consumatorul a introdus numărul de telefon /adresa de e-mail și a primit un cod unic, pe care l-a introdus pe ecran. 

Strategia Persil s-a concentrat întotdeauna pe inovație. Într-o societate care se află în continuă transformare, ne-am dorit mai mult ca oricând să fim aproape de consumatori și să le oferim posibilitatea de a interacționa cu brandul și să testeze noile produse.

Astfel, Tappy reprezintă soluția ideală pentru a ajunge cu noile noastre sortimente de produse către mai mulți consumatori, fiind o abordare foarte flexibilă, rapid de implementat și customizabilă. Aceștia au putut testa gratuit mostrele Persil și au avut posibiitatea de a ne trimite feedback în timp real.”, Denis Asmarandei, Senior Brand Manager Henkel Laundry&Home Care.

 

Tappy a desfășurat campanii pentru Napolact, Barnängen, Covalact, Persil, Colloseum Mall, aparatele fiind amplasate în 6 mari centre comerciale din București, în proximitatea caselor de marcat Carrefour.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related