Kooperativa 2.0 susține ultramaratonul AUTISM24H dedicat strângerii de fonduri pentru copii cu nevoi speciale

Kooperativa 2.0 susține ultramaratonul AUTISM24H dedicat strângerii de fonduri pentru copii cu nevoi speciale

Ultramaratonul AUTISM24H, eveniment ajuns la a 6-a ediție, revine pe nisip în 2021, după ce anul trecut, din cauza pandemiei de coronavirus, a fost organizată o ediție virtuală. Evenimentul, care are scopul de a strânge fonduri pentru derularea unor proiecte dedicate copiilor cu nevoi speciale, va avea loc în perioada 04-05 septembrie, pe plaja din stațiunea Mamaia, și se va bucura de sprijinul unor nume importante din domeniul sportului.

Anul acesta, agenția de comunicare integrată Kooperativa 2.0 participă activ la  derularea proiectului printr-o campanie care vizează creșterea vizibilității ultramaratonului și implicarea a cât mai multor participanți în cursa de 24h de la malul mării.

 

„Dacă în 2020 am organizat o ediție virtuală a evenimentului și am alergat în izolare, pe trasee individuale - prin casă, între mașina de spălat și frigider, în garaj sau în jurul mesei din sufragerie, acum a venit momentul să ne întoarcem acolo unde ne simțim cel mai bine, adică pe plajă, la malul mării. Anul acesta, ne bucurăm să avem alături de noi ca AMBASADORI câteva dintre personalitățile marcante din sportul național și mondial: Simona Halep, Gheorghe Hagi, Cristina Neagu, Elisabeta Lipa, Andreea Răducan, Ana-Maria Brânză, Constantina Diță, Alina Dumitru și Carol-Eduard Novak, ministrul Tineretului si Sportului”, declară Adrian Gemănaru, organizatorul AUTISM24H.

 

AUTISM24H - eveniment caritabil

Autism24H este un ultramaraton caritabil, iar fondurile colectate susțin 14 proiecte destinate copiilor cu nevoi speciale din întreaga țară, propunându-și anul acesta să aducă pe litoral 150 de familii cu copii speciali, renovarea a două centre din Fetești și Galați și trimiterea a 300 de kituri terapeutice pentru familiile fără posibilități financiare. 

Co-organizator și partener principal al evenimentului este agenția Litoralulromanesc.ro, turoperatorul nr. 1 pe segmentul vacanțelor la Marea Neagră.

 

„AUTISM24H este cel mai bun exemplu privind forța uriașă pe care o au oamenii de a pune lucrurile în mișcare atunci când acționează împreună. Pentru că dincolo de competiția în sine, de diplome și clasamente, cel mai important aspect este faptul că toți participanții contribuie la derularea unor proiecte prin care copii cu nevoi speciale se pot bucura de o viață mai bună”, a subliniat Ionuț Nedea, CEO Litoralulromanesc.ro.

 

Înscrieri AUTISM24H  

Pentru a putea participa la eveniment, căpitanul de echipă trebuie să adune în jurul său 14 prieteni, alături de care să se bucure de o experienţă de neuitat, înscrierea echipei putând fi realizată direct pe site-ul autism24h.ro.

 

„Cele 24 de ore oferă posibilitatea realizării unor legături puternice între membrii echipei. Sunt companii ce participă la eveniment ca într-un teambuilding și oferă angajaților o experiență cu adevărat unică”, adaugă Adrian Gemănaru.

 

Traseul de la Autism24H este amenajat doar pe nisip, iar deplasarea participanților se realizează chiar la firul apei, ceea ce face ca o bună parte dintre cei aflați în concurs să meargă desculți pe traseul special amenajat.

În cadrul evenimentului vor avea loc 3 curse diferite la care participanții se pot înscrie: Cursa clasică de 24 de ore, Cursa Copiilor (cu 1.000 de locuri disponibile) și Cursa Scaunelor Rulante. Mai mult decât atât, în premieră la nivel mondial, va avea loc o cursă a celor aflați în scaun rulant ce se va întinde pe durata a 24 de ore, cu traseul amenajat pe faleză, în paralel cu traseul pe nisip al alergătorilor.

 

Măsuri de siguranță la AUTISM24H

Pentru a păstra regulile de distanțare socială și pentru a asigura protecția și sănătatea participanților, numărul membrilor din echipă a fost redus de la 20 la 15 persoane, iar startul echipelor înscrise în competiție va fi dat la intervale orare diferite. De asemenea, pentru suplimentarea măsurilor de siguranță, organizatorii recomandă ca participanții să se vaccineze împotriva COVID-19.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related