La capătul unor testări cuprinzătoare, Profi se repoziționează ca magazinul care îți simplifică viața prin oferte care iți fac plăcere, sub deviza zilnic prețuri mici.
Spre sfârșitul anului trecut, rețeaua a introdus un nou concept de magazin, cu o gamă de produse îmbunătățită, prezentate astfel încât să fie mai ușor accesibile și într-o lumină mai bună. Noul concept aduce cu sine și avantajul cumpărăturilor în sistem convenience. Succesul acestui format care treptat se extinde în întreaga rețea a făcut ca Profi să evolueze de la magazinul de proximitate, la magazinul care îți simplifică viața.
"Unitățile noastre sunt prezente în sute de localități din întreaga țară, ceea ce ne oferă probabil cea mai bună cunoaștere a consumatorului din România", a declarat directorul general Profi, Pawel Musial.
"Cum viața este atât de complicată, Profi simplifică lucrurile pentru clienții săi venind cu o ofertă de produse și facilități bine adaptate la dorințele și nevoile lor. Cumpărătorii pot conta pe ofertele Profi zi de zi, aproape de casă, cu prețuri bune și calitate onestă."
Știind că oamenii din această țară apreciază filosofia unei vieți simple, Profi se prezintă acum prin mesaje emoționale care evocă situații familiare, din viața de zi de zi, cu care oricine se poate cu ușurință identifica.
Noua poziționare a magazinelor Profi urmează să fie prezentată publicului prin intermediul unei campanii creative 360 de grade promovate prin televiziune, publicitate stradală și social media.
Cu peste 25.000 de angajați care lucrează în aproape 1500 de magazine aflate în 668 de localități, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică din România și totodată cel mai mare angajator privat din țară.