Grey Worldwide Romania si Golden Brau te pun la incercare: "Tu cui ai da 3 masini?"

In perioada 15 iulie - 30 septembrie 2006 Golden Brau deruleaza o promotie estivala unica pe piata de bere romaneasca, intitulata "Tu cui ai da 3 masini?", care ofera consumatorilor sansa de a castiga un premiu pentru ei insisi si trei premii pentru prieteni. Patru mari premii constand in cate patru Skoda Octavia pot fi castigate pe loc, sub capacele de Golden Brau, numarul total de masini puse in joc fiind de 16.

Campania este sustinuta prin spotul de promotie "Prietenii" realizat de Grey Worldwide Romania. Spotul are la baza un concept creativ inovativ, conform caruia putem fi mai mult sau mai putin iubiti, in functie de alegerile pe care le facem. Sorin Predescu, Creative Director Grey Worldwide Romania, explica: "Plecand de la o mecanica extrem de incitanta, Golden Brau lanseaza cea mai atragatoare promotie a verii. Pentru prima data cineva este pus in fata unui castig instant care insumeaza patru masini. Una pentru el, iar trei pentru prietenii desemnati de acesta. Alegerea nu este una usoara si va face, poate, ca unii oameni sa te iubeasca mai putin, dar va reusi cu siguranta, ca trei prieteni sa te iubeasca la nebunie. Pentru eroul spotului, prietenia adevarata este cea legata de baietii cu care iese la o bere Golden Brau, prieteni de-o viata, care merita sa se bucure alaturi de norocosul castigator. Astfel, sentimentele pe care Golden Brau le ofera castigatorilor sunt unice atat din perspectiva marelui castigator, cat si din aceea a prietenilor sai, care se trezesc din senin cu un autoturism."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related