[Veterani in publicitate] Andrei Bilan: Pare că s-a mărit timpul de execuție și a scăzut timpul de gândire, probabil că vine odată cu attention span-ul consumatorului

[Veterani in publicitate] Andrei Bilan: Pare că s-a mărit timpul de execuție și a scăzut timpul de gândire, probabil că vine odată cu attention span-ul consumatorului

Andrei Bilan, Head of Art Kubis, de 17 ani în publicitate și de 12 ani în acceași agenție, crede că cea mai mare schimbare care a avut loc în industria de advertising - de la noi și de pretutindeni - este raportul de putere branduri-consumator. Iar asta este și bine și rău în același timp. Andrei își amintește de perioada Vestului Sălbatic, când toată lumea învăța și creștea cum putea în publicitate, de primele încercări digitale din România și observă o evoluție bună a perspectivei creativilor: de la a vinde la a contribui la comunitatea din care faci parte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related