Ciudatica vara asta, nu-i asa? Parca-i pe masura tulburarii noastre, la iesirea din aceasta Pandemie, despre care nu stim sigur daca se va mai intoarce peste noi, cat sa ne mai ia si bruma asta de buna dispozitie. Foarte multe variabile si destul de multa nesiguranta inca, chiar daca pe dedesubt, in noi toti, pulseaza vena optimismului.
Revenind la Pandemie, ca si context, pare ca nu a fost cel mai rau lucru, chiar pentru toata lumea. Si in colectia de articole din Iunie veti gasi cateva deosebit de interesante, care confirma inca o data puterea imensa a unor oameni si a unor business-uri de a se reinventa. Cu alte cuvinte, cu o asezare corecta si o adresare inspirata, pana si o Pandemie poate functiona pe post de catalizator. Daca doriti sa ne spuneti povestea voastra de Pandemie, ca antreprenori sau manageri, nu ezitati sa ne scrieti pe adresa [email protected], iar noi o vom publica la rubrica #reinventyourself #reinventyourbusiness
Am cunoscut-o pe Adelina Pasat in urma cu multi ani, pe vremea cand nu era inca antreprenor. Am apreciat inca de-atunci amestecul de viziune si curaj, care i-a folosit mai apoi atat de mult, in cariera de antreprenor. Am intalnit-o si zilele trecute, invitand-o sa discutam putin despre BUZZstore, prima agentie de Nano & Micro Influencer Marketing, din Romania. Un interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Stiti cum se cheama o padure fara semnal GSM? Exact, o padure proasta. Si acum, copii, cum se numeste o padure in care poti sa pui pe TikTok cum mergi tu pe acolo? Padure smart.
Vodafone vrea sa ne vanda castraveti gradinarilor si desteptaciune inteligentilor. Dar hei, ne-am prins de schema. Au intrebat si ei pe cineva daca au voie sa-si planteze antenele in copaci? A facut cineva un studiu serios in care sa arate impactul tehnologiilor actuale si viitoare ale retelelor Vodafone asupra florei si faunei virgine sau nu si sa prezinte rezultatele public? Mi-e teama ca nu. Mai multe in articolul de aici.
In 2005 a lansat unul dintre cele mai cunoscute site-uri de PR din Romania, care intre timp a depasit numarul de 100.000 de articole. Este lector, business coach si antreprenor. Curajoasa si dornica mereu sa invete si sa perfectioneze, Violeta Loredana Pascal pune pasiune in fiecare proiect pe care il realizeaza. WeInvent a vorbit cu ea despre acesti ani de antreprenoriat, pandemie, crize economice si lectiile lor, etc.. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Absolventa de Management la ASE, a trecut de la pasiunea pentru banking si dorinta de a lucra in domeniu, la o frumoasa cariera in PR care ii aduce zilnic zeci de satisfactii profesionale. Timp de 7 ani jumatate a fost Head of Advertising and Events in cadrul departamentului de comunicare al BRD, pentru ca apoi sa se dedice PR-ului de agentie mai intai la the group si ulterior la GolinHarris (actual Golin). Din august 2012, Raluca Zamfir conduce propria agentie de PR – RAN Communication. Romanita Oprea a discutat cu Raluca despre pasii in cariera, teluri, provocari, diferente in industrie de comunicare, evolutie, precum si pandemie si adaptare. Un interviu din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.
Mergand pe bulivar’, pe cel mare al capitalei chiar, zis si Magheru, daca nu te impiedici de gunoaie, la un moment dat, observi niste afise scrise alb pe negru, sa le bage tot romanu’ in seama. Intre noi fie vorba, si aceste afise pare ca sunt tot niste gunoaie… Sunt semnate de Federatia Neguvernamentala Antidrog si pareau ca anunta ceva sumbru sau macar un spectacol de teatru pentru vaccinati, dar nici vorba… Nimic, din toate astea, dupa cum se vede in articolul semnat de Marian Costache.
Ruxandra Micsunescu este fondatoarea Line Agency, agentie de Marketing Integrat, si o militanta ferventa pentru o atmosfera normala si placuta, in industria de Comunicare din Romania. Chiar asa, cum ar fi daca am lucra fara sa ne mai stresam inutil, noi toti cei implicati in aceasta industrie? Pana la urma, asa cum spune Ruxandra, citand un slogan cunoscut, putem fi “ladies and gentlemen, serving ladies and gentlemen!” Un interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.
Agenția de digital Grapefruit a lansat un nou tool pe piața din Romania. Digital Evaluator este un assessment tool menit să ajute organizațiile să-și analizeze și evalueze maturitatea digitală. Dupa un 2020 bun pentru agentie, in ciuda pandemiei, Grapefruit continua sa investeasca in echipa si in dezvoltare. Am vrut sa aflam mai multe detalii de la Georgiana Dragomir, Managing Director, atat despre ultimii doi ani, cat si despre evoluatia chatbotului Picard, cultura organizationala, Pink Friday, precum si despre directiile de business in viitor. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Razvan Matasel marturiseste ca este printre putinii care lucreaza in publicitate si inca mai au un televizor, la care se si uita. De multe ori aceasta indaratnicie a sa, de a se uita la televizor, l-a pus in situatia delicata in care toti din jurul sau (oameni de bine din marcom) bravau ca ei nu mai au televizor, iar el recunostea rusinat ca inca mai are… De ce anume, vedeti in articolul semnat chiar de Razvan Matasel.
Carrefour, Pampers si TerraCycle lanseaza impreuna un proiect pilot, in regiunea pariziana, privind colectarea si reciclarea scutecelor pentru copii. In acest proiect parintii care doresc vin si arunca scutecele uzate (toate marcile!) intr-una din pubelele conectate instalate in cinci hipermarket-uri Carrefour, pentru a fi reciclate. Cum se foloseste practic aceasta instalatie si cum stimuleaza ea pofta de bere sau de alte racoritoare, vedeti in articolul semnat de Cezar Baciu.