[Veterani in publicitate] Albert Nica: Am uitat să fim curajoși cu propriile idei. Și nu ar fi nimic rău în asta dacă 95% din publicitate nu ar fi total nememorabilă astăzi

[Veterani in publicitate] Albert Nica: Am uitat să fim curajoși cu propriile idei. Și nu ar fi nimic rău în asta dacă 95% din publicitate nu ar fi total nememorabilă astăzi

La început, publicitatea era un mod creativ de a-i informa pe oameni despre lucruri pe care nici nu știau că și le doresc, spune Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Romania, făcând o analiză a rolului industriei, atunci și acum. În 2021, oamenii știu ce își doresc, dar trebuie să fii extrem de creativ ca să le captezi atenția. În ceea ce privește libertatea creativă, însă, instinctul și umorul au pierdut în fața datelor și a eficienței.

De-a lungul anilor, industria s-a profesionalizat. Cu toții am devenit mai buni în meseria noastră și mai eficienți. Dar, în același timp, și mai previzibili și mai puțin atractivi pentru generația tânără care își dorește mai multă libertate de exprimare creativă.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related