Mirinda a lansat colecția de NFTs de brand, în colaborare cu artiștii români din „Creative Hacks"

Mirinda a lansat colecția de NFTs de brand, în colaborare cu artiștii români din „Creative Hacks"

Mirinda susține creativitatea și o încurajează activ ca mod de exprimare artistică în mediul digital. În sensul acesta, a lansat prima colecție de NFTs (Non-Fungible Tokens) cu tema „Creative New World”, alături de artiști români.

Colecția este gândită ca un featuring dintre Mirinda și artiști digitali, fie ei deja consacrați în #CryptoArt, dar și noii „creative hustlers” la început de drum. Unitatea stilistică a seriei de NFTs este dată de tema de lucru propusă de brand și de asseturile 3D puse la dispoziție ca punct de plecare pentru fiecare lucrare.

În esență, colecția completă de NFTs powered by Mirinda are o unitate de stil, dar o multitudine de forme de interpretare, specifice unicității fiecărui artist implicat în drop.

Kick-startul este dat chiar de tutorii Creative Hacks - artiști consacrați care au la activ lansări de NFTs și featuring-uri pe platformele internaționale:

Ei au lansat primele 3 NFT artworks iar cursanții vor continua seria.

 

Tammy Lovin (@tammylovin_): designer multidisciplinar // Personal Heaven

 

Illustrescu (@illustrescu): ilustrator și creative educator pe toate platformele digitale  // Creative Endeavors

 

EuroSadBoy (@eurosadboy): 3D & AR artist, NFT creator // The Cave

Colecția de NFTs este parte a „Creative Hacks” by Mirinda - noul launchpad de exprimare artistică și mentorat creativ dedicat creative hustlerilor. Noua platformă de comunicare Mirinda se desfășoară în baza unui roadmap de acțiuni concrete care vor viza descoperirea de talent, educarea prin tutoriale și cursuri in real life și oferirea de oportunități de expunere celor care se înscriu în proiectul de mentorat și accelerator creativ.

Tutorii sunt cei care ghidează procesul de learning și co-creere în cadrul campaniei derulate activ până la finalul anului. 

NFT-urile sunt o oportunitate unică pentru artiștii din mediul digital: aceea de a conferi dovada dreptului de proprietate și evidența istoricului pe artworkuri, de a monetiza arta digitală, dar și de a genera venituri pasive din vânzările ulterioare sub formă de royalties. Mirinda încurajează creativitatea în toate formele ei și aplaudă intersecția dintre creativitate și tehnologia blockchain.

 

Echipa campaniei:

L2.agency
Daian Man - Creative Mastermind
Robert Lazăr - Art Director, AR & Motion Designer
Cristi Petrescu - Graphic Designer
Mihai Berbec - Copywriter
Diana Căliman - Social Media Manager
Gina Fîrte - Project Manager
Adriana Bogdan - Client Service Director
Ioana Ceapă - Managing Partner L2, Partner SQUAD.Influencers
Mih Lovin - Creative Partner L2.agency, SQUAD.influencers, Creative VR, :PGM!

SQUAD.influencers
Geanina Rădulescu - Influential Marketing Director
Ada Păun - Partner Partner SQUAD.Influencers, L2.agency, Creative VR, :PGM!

PepsiCo România
Raluca Deaconu - Brand Manager CSD Flavors, ED & NCB
Ana Dinu - Junior Brand Manager CSD Flavors, ED & NCB
Oana Andone - Jr. Digital & Media Manager Beverages
Ioana Ciobotariu - Group Brand Manager CSD Flavors, ED & NCB
Laurențiu Ion - Head of Digital & Media, Beverages and Snacks

Propaganda
Bogdan Ivașcu - Group Account Director
Cătălin Manciuc - Group Creative Director

Viral Nation
Elena Margarit - Project Manager
Giovanni Francesco - Head of WOW

OMD Romania
Răzvan Meirosu - Media Director
Mihnea Pretorian - Digital Director
Dana Constantin - Digital Manager
Sebastian Stroescu - Digital Planner
Maria Niță - Senior Media Manager
Irene Derasadurian - Senior Media Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related