Pentru ca nu imi aduc aminte de gustul Brifcorului, ma declar a Coca Cola kid. Asa ca pentru mine Always CocaCola chiar are sens, desi recunosc ca in ultima perioada am scapat cam mult Pepsi in pahar. Si s-ar putea sa o fac chiar mai des avind in vedere ca oricum am fost invitata sa uit de acest slogan si sa aleg in schimb fericirea. Buna si asta, nu zic nu. Sau poate chiar mai buna decit un pahar de Coca Cola, dar nu asta e ideea sau mai precis nu asta se doreste a se intelege din noul spot. Oricum, in ultima vreme am impresia ca toate agentiile de publicitate din lume au intrat in posesia unui studiu inca necunoscut mie care arata ca oamenii sunt din ce in ce mai nefericiti si mai incapabili de a gusta din bucuriile simple ale vietii. Asa ca au venit repede cu antidotul. Vodafone te invata sa traiesti clipa, iar acum Coca Cola spune fii optimist! = fii fericit! (eu nu as pune egal intre cele doua, dar sa spunem ca se pot lega una de alta).
In fabrica Coca Cola
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: