Când Cristiano Ronaldo înlocuiește o sticlă de Coca-Cola cu una de apă în timp ce este filmat de zeci de camere (asa cum povesteam aici), se întâmplă două lucruri: internetul și oamenii de marketing răspund pe măsură.
E cazul celor de la IKEA care și-au numit sticla de apă reutilizabilă Cristiano. Un gest mic pentru IKEA, o mișcare inteligentă de marketing făcută de cei de la agenția Rethink.
E genul de reacție rapidă la ceva ce a acaparat rețelele de social media care îndreaptă atenția către brand și, după cum spune și un comentariu de la postarea IKEA, “they should give their marketing team a raise”.
Gestul fotbalistului menit să încurajeze alegerile sănătoase a creat un întreg festival al memeurilor pe platformele de socializare. De la reinterpretarea logoului Coca-Cola la memeuri care sunt safe de trimis în grupul de whatsapp al familiei tale. Dacă ai chef de râs, nu trebuie decât să dai un search cu #ronaldomemes, dar până faci tu asta ai mai jos un sneak peek:
Dacă încă n-ai apucat să vezi de ce internetul s-a activitat atât de tare la povestea asta care a adus pierderi majore pentru Coca-Cola, poți arunca o privire aici: