- Leo Burnett Bucharest a fost desemnată agenția anului pentru al patrulea an consecutiv la competiția Effie Awards România 2021, desfășurată online joi, 17 iunie;
- Totodată, Leo Burnett Bucharest a obținut premiul Grand Effie pentru al doilea an consecutiv, dar și 5 premii Gold, 4 Silver și 5 Bronze, adică 15 premii din cele 21 de nominalizari pentru clienții Telekom Romania, Fashion Days, Pampers, Ursus și Hochland Romania ;
- Nu în ultimul rând, Telekom Romania, client cu tradiție al agenției, a fost desemnat clientul anului pentru al patrulea an consecutiv.
Leo Burnett Bucharest a fost desemnată agenția anului pentru al patrulea an consecutiv și a obținut marele premiu Grand Effie pentru al doilea an consecutiv la competiția Effie România 2021. Totodată, a obținut 5 premii Gold, 4 Silver și 5 Bronze sau 14 dintr-un total de 21 campanii nominalizate – cele mai multe pentru o agenție înscrisă în competiția de anul acesta.
Diana Alexa, Managing Director, Leo Burnett Bucharest:
„Aplecarea noastră către strategie continuă să aducă rezultate. Am fost premiați la toate cele 18 ediții ale Effie România, iar anul acesta a fost pentru prima dată când o agenție din România câștigă toate aceste distincții 4 ani la rând. Lucrăm bine, lucrăm cu energie și, mai ales, lucrăm cu clienți care ne motivează. În fond, premiile Effie sunt luate în egală măsură de clienți și de agenție. Mulțumim echipei și mulțumim clienților pentru parteneriatele de lungă durată care ne duc tot mai sus!”.
Victor Stroe, Associate Director & Chief Strategy Officer, Leo Burnett Bucharest, a adăugat:
„Leo Burnett a obținut cel mai mare număr de puncte atins de o agenție la Effie România. A fost un număr record de Golduri pentru noi, un număr record de premii în general, un număr record de clienți alături de care am câștigat. Asta înseamnă că #Effiethinking devine o cultură a agenției în felul în care gândim și colaborăm alături de clienții noștri”.
Effie România este o competiție anuală care recompensează cele mai eficiente campanii de comunicare din țară și este simbolul eficienței publicitare dovedite și un tribut adus parteneriatului dintre clienți și agenții. Ediția de anul acesta a competiției a avut 84 de finaliști, agenții și companii, ale căror campanii au trecut prin două runde de jurizare.
Leo Burnett Bucharest a obținut 5 premii Gold la gala Effie România 2021 pentru următoarele campanii: „Parcul online” pentru Telekom Romania, „Black Friday 2020, Ediția de bun simț” pentru Fashion Days, „Somn ușor, mic luptător!” pentru Pampers / Procter and Gamble. Categoriile la care agenția a obținut premiile de aur sunt: Timely Opportunity, Positive Change: Social good – brands, E-commerce și Engaged communities.
Premii Silver au fost acordate agenției pentru campaniile: „Cea mai suc-bere” pentru Ursus Breweries, „Ghiţă portat la Telekom” pentru Telekom Romania, „Lansarea Smart TV Stick” pentru Telekom Romania, #FanAfaceriMici pentru Telekom Romania. Campaniile au fost recunoscute la categoriile: Beverages – Alcohol, Telecommunications și Business to business.
Totodată, agenția a obținut premii Bronze pentru următoarele campanii: „Experimentul adevărat” pentru Procter and Gamble, „Black Friday 2020, Ediția de bun simț” pentru Fashion Days, #FanAfaceriMici pentru Telekom Romania, „Somn ușor, mic luptător!” pentru Pampers / Procter and Gamble, la categoriile Snacks and Desserts, Branded Utility, Marketing Disruptions, Timely opportunity și Positive Change: Social good – brands.
Marele premiu Grand Effie a fost acordat agenției pentru campania „Parcul online”, care promovează beneficiile aplicației Kaspersky Safe Kids Premium pentru siguranța copiilor, disponibilă tuturor abonaților Telekom de telefonie mobilă.
În același timp, Telekom Romania, alături de care Leo Burnett Bucharest a înscris în competiție 5 campanii, a obținut trofeul clientul anului pentru al patrulea an consecutiv.
Premiile Effie Award România sunt o dovadă a performanței și a eforturilor eficiente de marketing, construite pe baza unui insight puternic, o strategie complexă și un concept creativ ce duc către atingerea obiectivelor și înregistrarea celor mai bune rezultate. Toate acestea demonstrează eficiența campaniilor premiate.