Brands & Bears inscrie un nou spot pentru semintele Nutline si ne inspira sa traim fiecare meci cu emotie

Brands & Bears inscrie un nou spot pentru semintele Nutline si ne inspira sa traim fiecare meci cu emotie

Cel mai nou spot semnat de agentia Brands&Bears pentru Nutline, marca a grupului Intersnack, aduce in spotlight pasiunea pentru fotbal, ilustrand diferite emotii traite in timpul meciurilor, savurate alaturi de semintele Nutline.

 

“Daca in urma cu doi ani am dezvoltat pentru divizia de arahide si nuci nobile a brandului Nutline platforma de comunicare “Hraneste-ti zambetul!”, iata ca anul acesta a venit momentul sa aducem in lumina reflectoarelor si divizia sa de seminte, lider pe piata din Romania.

Am ales sa vorbim despre varietatea sortimentelor Nutline si despre multele momente in care putem sa le rontaim, iar anul acesta ne-a oferit cel mai ofertant moment de consum pentru aceasta categorie: Campionatul European de Fotbal! Asadar, am facut o paralela intre multitudinea de emotii resimtite in timpul meciurilor si semintele care fac echipa buna cu acestea: “Hraneste-ti pasiunea pentru fotbal cu Nutline!”

 Momentul lansarii nu a fost ales la intamplare, acesta coincide cu debutul Campionatului European de Fotbal, un context ideal pentru intrarea pe teren a noii platforme de comunicare”, ne explica Gabriel Romosan, Creative Director Brands&Bears.

 

“In ultimul an, piata de seminte a inregistrat o dinamica accentuata, unul dintre factori fiind si faptul ca targetul nostru s-a indreptat catre un stil de viata mai responsabil si, implicit, catre snack-uri mai sanatoase. In special, acest trend s-a facut simtit pe categoria de Seminte Albe, un segment in care Nutline aduce inovatie constant.

Am simtit nevoia sa aratam versatilitatea semintelor Nutline, atat ca diversitate a sortimentelor cat si ca multitudine a ocaziilor de consum si sa le aratam consumatorilor nostri ca Nutline este acea gustare care ii poate insoti zi de zi, in momentele petrecute alaturi de cei apropiati. Aceste noi experiente la care consumatorii nostri sunt deschisi stau si la baza unor noi produse inovative Nutline, mai exact semintele Extra-Sarate si semintele Aromate. Vrem ca brandul nostru de seminte sa incurajeze consumatorii sa se simta in largul lor si sa savureze fiecare moment in care pot fi ei insisi, fiecare moment in care pot exprima ceea ce simt cu adevarat!

Asadar, noua campanie de comunicare face referire la aceste momente, in contextul meciurilor de fotbal: pentru orice tip de emotie simti in timpul unui meci, exista un produs Nutline!”, ne spune Corina Tanase, Senior Category Manager

 

Echipele participante:

Din partea Intersnack
Marian Chiraches – Head of Marketing RO
Corina Tanase- Senior Category Manager
Andrei Serban- Category Manager

Din partea Brands&Bears:
Adrian Dragan– Copywriter
Mircea Coza – Art Director
Gabriel Romosan – Creative Director
Adina Suru – Account Director
Oana Boghici – Senior Account Executive

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related