În urma unui pitch desfășurat în perioada martie – aprilie, FrieslandCampina a ales Kubis ca partener în vederea implementarii strategiei digitale a brandului Napolact.
Astfel, începând cu luna aprilie a acestui an, Kubis devine agenția de digital ale unuia dintre cele mai îndrăgite branduri românești.
Napolact, parte din portofoliul FrieslandCampina România, se numără printre cele mai longevive branduri locale. Lucrurile făcute așa cum se cuvine și inovația se împletesc pentru a oferi familiilor românești produse de calitate, după rețete tradiționale, din cel mai bun lapte din Ardeal.
Împreună, Napolact și Kubis vor dezvolta o nouă etapă în imaginea brandului din digital, mizând pe o abordare fără artificii, care pune în centru consumatorul și nevoia lui de simplitate și autenticitate.
„Ne bucuram de parteneriatul cu Kubis si suntem incantati de expertiza creativa precum si de cea strategica a echipei, precum si de valorile pe care le impartasim. Calatoria digitala a Napolact este una extrem de importanta pentru evolutia brand-ului si acest parteneriat o sa contribuie cu siguranta la dezvoltarea unei comunicari fresh si inovatoare pastrand brandul intr-o zona relevanta si plina de emotia aferenta unui brand romanesc iubit de romani”, spune Razvan Orbulescu, Marketing Director FrieslandCampina Romania.
„Napolact este unul dintre cele mai iubite branduri din România, un lider atât emoțional, cât și de business. Brieful primit a fost o oportunitate pentru noi de a construi o strategie holistică pentru prezența Napolact în digital, axată pe community building, identificarea de momente autentice în contextul pandemic, precum și pe construirea unei strategii de social media așa cum se cuvine.”, spune Bianca Manescu, Head of Strategy KUBIS.
„Suntem foarte recunoscatori pentru noul nostru parteneriat cu Napolact. In KUBIS, ne dorim branduri si companii cu care impartasim o viziune comuna si valori de business similare: inovatie, sinceritate, transparenta si curajul de a aborda lucrurile dintr-o perspectiva noua, atunci cand situatia o cere, iar echipa Napolact rezoneaza cu noi pe toate aceste puncte atat de importante pentru succesul unei colaborari.”, declară Talida Cristea, Chief Operating Officer.
KUBIS este o agenție de comunicare integrată, cu suflet de digital, pusă în fiecare zi în mișcare de peste 70 de creative geeks.
Atenția la contextul consumatorului face ca fiecare campanie de comunicare să fie adaptată mediului de interacțiune și să balanseze insightul cu tehnologia, nevoile consumatorului cu obiectivele de business ale clienților.
KUBIS are o experiență extinsă pe aproape toate verticalele de business, pe zona de B2C și B2B, și relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: Vodafone, Philip Morris, Unilever, LIDL, Jacobs, NN Asigurări, Unicredit Bank, Philips, Betano, Saeco, precum și cu ONG-uri prestigioase ca Salvați Copiii și WWF Romania.
Pe plan internațional, KUBIS este afiliată la rețeaua independentă de agenții de publicitate CommUnity International, și partener strategic Hubspot și 6sense.