“Descoperă vara pe românește” este umbrela sub care Lipton Ice Tea a lansat noul produs cu poftă de vară: Lipton Ice Tea cu gust de Mure, Merișoare și Zmeură.
Preferințele românilor s-au regăsit atât în noua aromă lansată de Lipton Ice Tea, cât și în noul design al produsului, inspirat din motivele tradiționale românești, apelând astfel la o mai mare relevanță a produsului pe plan local, cu scopul de a îl aduce și mai aproape de consumatori.
Emoția anticipativă a suflului de vară, a optimismului caracteristic consumatorului de Lipton Ice Tea și imaginea unui brand tânăr și cool, au fost activate de către Lipton Ice Tea pe parcursul a 2 luni: aprilie și mai.
Echipa Lipton Ice Tea a străbătut țara, a insuflat emoție și inspirație pentru mileniali și Gen Z printr-o amplă activare de sampling, cu scopul de a genera awareness și engagement în jurul platformei de comunicare.
Per total, ne-am inspirat adânc din personalitatea creativă și cool a generațiilor Z și Y, activând în 15 locații la nivel național.
Soluția creativă, “AMR / Au Mai Rămas” a devenit un factor declanșator de vise pentru targetul Lipton, participanții intrând în concurs cu AMR-urile personale, plini de entuziasm și cu dorința de a împărtăși cu ceilalți inspirația și emoțiile proprii. Apple watch-urile oferite au fost plusul de optimism oferit de către Lipton Ice Tea.
Scopul campaniei de sampling a fost de a răcori consumatorii cu noua aromă delicioasă Lipton Ice Tea Mure + Merișoare + Zmeură, iar AMR Wall-ul Lipton Ice Tea a fost elementul central al comunicării cu targetul, pe care ne-am bucurat să îl regăsim în centrele comerciale și parcurile centrale din București, Bistrița, Cluj, Constanța, Ploiești, Sinaia și Târgu-Mureș.
Fiecare AMR de vară a fost afișat pe display, inspirând și sădind emoție și vibe de vară. Planurile de vacanță, emoția petrecerii timpului cu prietenii, share-ul de aspirații și poftă de viață a participanților au ajuns astfel într-un spectru mai larg, clădind bună dispoziție și consolidând imaginea fun & inovatoare a brandului.
Colecția-expoziție de aspirații și de planuri pline de energie și optimism a fost atent îngrijită de către “curatorii” AMR – echipa Highlight Agency care a susținut vibe-ul participanților pe toată perioada caravanei.
Am colecționat AMR-uri pline de inspirație, pe care acum așteptăm să le vedem devenite realitate.
O realitate cool & fun, care acum, în prag de vară, va beneficia de toată energia solară a prietenilor Lipton Ice Tea.
A venit vara, deci …. DĂM LIBER LA EMOȚIE, alături de Lipton Ice Tea.
#AMRdeVARĂcuLIPTON
Echipa Highlight
Ana Ailenei - Client Service Director
Alexandru Petrea - BTL Manager
Alina Samoilă - Senior Account Manager
Echipa Lipton Ice Tea / PepsiCo
Veronica Păniță – Sr. Brand Manager Lipton Ice Tea
Irina Pietroc – Jr. Brand Manager Lipton Ice Tea
Echipa Godmother - Strategie comunicare, Concept creativ & direcție vizuală