Perioada post COVID-19 se anunță a fi una plină de oportunități pentru advertiserii din FMCG

Perioada post COVID-19 se anunță a fi una plină de oportunități pentru advertiserii din FMCG

Cea mai recentă lucrare Httpool, o companie Aleph Holding și partener global al principalelor platforme digitale (Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat etc.), prezintă în detaliu oportunitățile pentru advertiserii din FMCG, o piață proiectată să ajungă la 15.361,8 miliarde de dolari până în 2025.

Această perioadă are implicații profunde asupra sectorului bunurilor de consum (FMCG/CPG) , unde totul se desfășoară pe repede înainte. Pentru a prospera, companiile vor trebui să implementeze o realiniere a portofoliului lor și a strategiilor de piață. Institutul de cercetare McKinsey preconizează faptul că producătorii și retailerii vor fi vor fi nevoiți să treacă la un model hibrid, combinând comerțul digital cu produse și servicii, furnizate de magazinele de cartier.

Potrivit datelor oferite de Institut, ar putea dura între trei și zece ani până ne vom simți din nou în siguranță în supermarket-uri, la cumpărături:

  • 70% dintre consumatori intenționează să continue și chiar să crească achizițiile făcute online, chiar și după ridicarea restricțiilor Covid-19,
  • 57% au declarat că vor continua să comande online, dar și să cumpere de la magazinele locale,
  • iar 28% au spus că ar prefera să evite complet magazinele

 

FMCG/CPG-ul în competiție strânsă cu retailerii pentru a deveni cel mai important jucător de digital advertising

Pe lângă creșterea industriei, FMCG/CPG a înregistrat, de asemenea, o creștere notabilă și a bugetelor pentru publicitatea online la nivel mondial, întrucât companiile au înțeles oportunitățile oferite de mediul digital.

O analiză eMarketer arată că, în trimestrul al 2-lea din 2020, s-a înregistrat o creștere cu până la 53% a bugetelor de advertising în sectorul FMCG/CPG. În 2020, sectorul FMCG/CPG a reprezentat 13,5% din bugetele de publicitatea digitală din Regatul Unit, plasându-se pe locul al doilea, după cel de retail, cu 20% din total. În SUA, CPG a reprezentat 14,4% din totalul bugetelor de publicitate digitală în 2020, fiind al treilea cel mai mare investitor din industriile pe care Httpool le acoperă.

Experții de la Httpool oferă o analiză a modului în care brandurile FMCG/CPG pot folosi reclamele pe Facebook, Twitter și Snapchat, valorificând potențialul și oportunitățile pe care această piață în creștere le oferă.

 

Cheia succesului pe Facebook pentru sectorul FMCG/CPG este combinația dintre creativitate și măsurarea rezultatelor

Audiența de 2,8 miliarde de utilizatori ai platformei de socializare Facebook reprezintă, pentru advertiseri, o mare infinită de oportunități de explorat, oferindu-le șansa de a câștiga clienți într-un moment de maximă receptivitate.

Zece milioane de companii folosesc deja Facebook advertising în mod activ, iar primii 100 advertiseri, parte din sectorul FMCG/CPG, reprezintă doar 20% din venitul total din publicitate al platformei, potrivit CNN.

 

Oamenilor le place să vorbească despre produsele FMCG/CPG pe Twitter

Nu există o modalitate mai bună de promovare a produselor decât pe o platformă unde sunt discutate în mod deschis brandurile, într-o manieră captivantă. Statisticile arată că 192 de milioane de oameni au fost activi pe Twitter în trimestrul al 4-lea din 2020, iar platforma a înregistrat o creștere de 27% a audienței active față de anul precedent.

Cele mai multe brand-uri FMCG/ CPG folosesc Twitter pentru a rula anunțuri plătite și campanii organice, rețeaua de socializare s-a dovedit a fi extrem de eficientă cu precădere pentru lansările de produse. Cu o audiență implicată, interesată de o gamă largă de subiecte, Twitter este platforma cu ajutorul căreia brandurile pot ajunge la publicul lor, fie el oricât de nișat. 

 

Advertiserii FMCG/CPG pot apela la Snapchat pentru a câștiga membrii Generației Z

Cu peste 265 milioane de utilizatori zilnici în întreaga lume, Snapchat este o platformă interesantă și eficientă pentru industria FMCH/CPG și poate facilita dialogurile directe cu generațiile Millennials și Z. Toată atenția se îndreaptă spre Generația Z, grupul care, potrivit eMarketer, are o putere de cumpărare estimată la 143 miliarde de dolari pe an.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related