Promotia integrata online/offline - Heineken Bartenders Club, la final

Promotia integrata online/offline Heineken Bartenders Club si-a desemnat castigatorul marelului premiu, la finalul unul proces complex de jurizare, desfasurat pe o perioada de 3 luni. Adrian Ponta, din clubul Hush-Hush din Brasov, a fost ales cel mai tare barman Heineken si va petrece un week-end de 2 persoane in incitantul oras Amsterdam, capitala internationala a distractiei, cluburilor si libertatii.

Heineken a derulat in perioada 1 Aprilie - 28 iulie, promotia integrata online/offline Heineken Bartenders Club, o competitie dedicata barmanilor care servesc in locatiile Heineken din intreaga tara. Heineken a lansat o provocare barmanilor profesionisti, avand ca punct de atractie o incursiune in visul olandez, Amsterdamul, precum si alte numeroase premii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related