După mai bine de un an de restricții, în sfârșit simțim că ne întoarcem la momentele de relaxare dinainte de pandemie. Cu toții visăm la un concediu bine-meritat, care să ne aducă o stare de bine și să ne facă să ne simțim liberi. Litoralul este locul ideal pentru interacțiunea brandurilor cu potențialii consumatori, mai ales că, în concediu, oamenii sunt mai relaxați, au mai mult timp și o disponibilitate mai mare să descopere produsele și serviciile promovate.
CV30, sub egida inițiativei de #wellbeing, lansează Summer Chill Pack, ediția de vară a campaniei multibrand care s-a bucurat de un succes răsunător în rândul profesioniștilor, care primesc un gift bag gratuit cu goodies și cadouri de la partenerii campaniei, menite să le asigure o stare de bine, deconectare și relaxare la birou.
Ediția din primăvară a campaniei Chill Pack
Summer Chill Pack este o campanie multibrand, prin care brandurile participante sunt asociate cu o stare de bine, turiștii bucurându-se de gift bag-ul gratuit cu goodies și cadouri, în vacanță, la mare. Summer Chill Pack este un cadou pentru turistul din tine, o surpriză plăcută care îndeamnă la relaxare, distracție și #wellbeing, generând astfel top of mind awareness pentru brandurile participante.
“Summer Chill Pack este o continuare firească a proiectelor multibrand, marca CV30, concepute special pentru a le oferi participanților o stare de bine și chill. Am mixat experiența organizării și implementării de campanii multibrand cu multiplele sezoane petrecute pe litoral creând și coordonând activări pentru branduri de top. Campaniile multibrand au fost mereu foarte bine primite de publicul țintă. Experiența celor care primesc un gift bag cu produse complementare și potrivite contextului în care se află generează sentimente de surprindere și bucurie care se extind asupra tuturor brandurilor participante.”
Anca Bătae, Business Development Manager @ CV30.
Campania se desfășoară pe parcursul unui weekend, în 20 de hoteluri de 4 și 5 stele de pe litoral și are un reach de 5.000 turiști, care găsesc în camera de hotel, la check-in, Summer Chill Pack-ul cu goodies și surprize de la partenerii campaniei, interacțiunea turiștilor cu brandurile fiind calitativă și generând o stare de bine și un sentiment de bucurie.
Pentru brandurile care își doresc activări stand-alone, soluția este integrarea în strategia de marketing a unui mix de tool-uri pentru creșterea interacțiunii și awareness-ului, iar printre variantele propuse de CV30 se numără: sampling, materiale promoționale personalizate (steaguri, baloane, gonflabile), corner personalizat cu activități specifice contextului (organizarea unui joc pe plajă, crearea unei biblioteci, photo-corner, concursuri etc), cu scopul generării unei stări de bine și relaxare.
Contribuie la starea de bine a turiștilor și asociază-ți brandul cu voie bună și relaxare, fie prin participarea în Summer Chill Pack, fie prin intermediul unei campanii dedicate brandului tău, pe plajă sau în camerele hotelurilor de pe litoral.
Echipa de BTL a cv30 a creionat și implementat peste 120 de campanii relevante, concepute special pentru a pune cât mai bine în valoare specificul serviciilor / produselor promovate și să creeze o conexiune între consumatori și brand. Serviciile oferite acoperă toate aspectele legate de concept, creație, producție, resursă umană, logistică, handling, raportare foto-video. Printre partenerii edițiilor anterioare, se numără: Mastercard, Nestle, Suzuki, BCR, Fuzetea, Raffaello, Orbit, Snickers, Mars, Tic Tac, Avene, Meli Melo, Kotex, Clear, Avon, Regina Maria, Persil etc.