Agenția de comunicare digitală Ideologiq dezvoltă platforma de dealer pentru Lamborghini București. Platforma este nouă pe piața din România și este dedicată pasionaților acestei mărci. Website-ul pune la dispoziția celor interesați informații despre mașinile lor preferate și, totodată, le oferă posibilitatea de a intra rapid în legătură cu consilierii de vânzări pentru achiziționarea unei mașini noi sau pre-owned.
Agenția Ideologiq și Porsche Inter Auto (dealer Skoda, Volkswagen, Seat, Audi și de asemenea, dealer și importator Porsche, Lamborghini și Bentley) fac echipă încă din anul 2015, timp în care au implementat variate soluții software, dezvoltate de către Ideologiq, soluții ce conturează un univers omnichannel complet având consumatorul digital în centrul tuturor acțiunilor.
Dezvoltarea platformei Lamborghini București, la fel ca toate celelalte proiecte digitale realizate în parteneriat cu Porsche Inter Auto, fac parte din soluția „Entigha”, o soluție software de tip CRM dezvoltată de către Ideologiq. Acesta ajută și susține echipele de vânzări în vederea colectării, calificării, procesării și închiderii de lead-uri pentru vânzările de mașini noi, dar și în vânzările de produse și servicii din categoria Service.
“Fiind o platformă nouă pe piața din România ne-am dorit să realizăm un website interactiv care să le ofere clienților o experiență de calitate. Conceptul creativ al platformei a fost indicat de către echipa globală a brand-ului Lamborghini și adaptat conform cerințelor pieței din România. Proiectul a fost implementat cu ajutorul mai multor departamente din cadrul agenției noastre, precum Account și Project Management, Creație grafică, Programare și Dezvoltare, Inovație și SEO. Suntem foarte mulțumiți de rezultat și nerăbdători pentru viitoarele proiecte pe care urmează să le realizăm împreună cu Porsche Inter Auto“, a declarat Adrian Apostol, fondator și partener Ideologiq.
Platforma dezvoltată de către agenția Ideologiq reprezintă un sprijin pentru echipa de vânzări Lamborghini București în acțiunile de sales sau marketing, prin captarea și colectarea de lead-uri. Ulterior, cererile venite din noua platformă sunt procesate cu ajutorul software-ului Entigha, alocate oamenilor de vânzări potriviți, iar în scurt timp clienții primesc un răspuns rapid la solicitarea lor.
„Suntem extrem de încântați de lansarea platformei Lamborghini, care vine în întâmpinarea clienților noștri cu toate informațiile de care au nevoie în procesul de achiziție a unui automobil. Website-ul Lamborghini, la fel ca toate celelalte proiecte digitale dezvoltate în colaborare cu agenția Ideologiq, ne permite să vizualizăm și să analizăm date în timp real. În cei șase ani de parteneriat am reușit să realizăm cele mai frumoase proiecte care completează într-un mod firesc oferta noastră de servicii”, a declarat Loredana Matei, Marketing & PR Manager, Porsche Inter Auto România.
Până în prezent, Ideologiq a dezvoltat în colaborare cu Porsche Inter Auto platforme de dealeri cu componentă de e-commerce integrată, pentru audipia.ro, skodapia.ro, vwpia.ro, seatpia.ro, porsche-bucuresti.ro și respectiv lamborghini-bucuresti.ro. De asemenea, agenția a pregătit campanii media cu scopul achiziției de mașini noi sau reparații în service, dar și website-uri de oferte multi-brand precum 100pia.ro.