Acum doua saptamani, daca nu ma insel, am primit pe mess un link care m-a trimis la unul din cele mai bestiale interviuri pe care le-am citit vreodata. Personajul? Seful turismului autohton. Un demnitar destul de rezervat in declaratii pina acum, care, intr-un moment de sinceritate crunta as zice, a comis-o intr-un mare fel. "Ma f in el de turism!", a urlat el isteric catre reporterul de la "Capital" . Tare nu? Dar si trist in acelasi timp. Pentru ca, daca e sa judeci la rece, din pacate foarte multi romani chiar se f.. in el de turism, ingrosind rindurile la granita cu Bulgaria sau alte tari din vecinatate. Ce a urmat? Cred ca stiti cu totii: elogii de la Berceanu si un proces intentat de hotelieri. Si mai e ceva. Campania pentru promovarea turismului intern care, desi nu este o consecinta a acestor declaratii, totusi este. Si nu poate fi ignorata. Asa cum nu pot ignora criza in care se afla turismul romanesc. Astfel, cu plusurile si minusurile ei, luand in considerare invatamintele unor PR-isti care spun ca cea mai buna strategie atunci cand te confrunti cu o criza este sa comunici, consider ca aceasta campanie este binevenita. Nu stiu insa cit va fi de eficicienta. Dar asta vom vedea cu totii la final de sezon. Pina atunci, nu avem decit sa mergem la mare in Bulgaria sau in Grecia sau, in cel mai nefericit caz, sa sedem si sa cugetam in fata micilor ecrane urmarind spotul despre litoralul romanesc sau despre Delta Dunarii.
De ce sa nu te f in el de turism. Sau sa ?
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: