LG gram, un laptop subțire, dar performant, ideal atât pentru cei care pun productivitatea pe primul loc, cât și pentru cei care își doresc mai mult divertisment, este disponibil acum și în România. Cu ecran de 14, 16 sau 17 inch, LG gram surprinde prin caracterul său compact. Display-ul WQXGA oferă culori incredibil de clare și vibrante, iar tastatura furnizează o experiență extrem de confortabilă de tastare. În plus, bateria oferă o autonomie de până la 22 de ore.
O campanie dezvoltată de LG și Interactions
Pentru a marca noua intrare pe piață, LG și Interactions au integrat produsul în agregatorul de campanii LG prin campania Completează performanța LG gram cu un cadou garantat. Astfel, la achiziția de la partenerii Altex sau Media Galaxy a unuia dintre modelele LG gram participante, primești un cadou garantat: un monitor LG 27UL650.
Descoperă LG gram
ˮSuntem încântați că LG gram, câștigător al CES 2021 Innovation Awards, este disponibil acum și la noi în țară. Am încredere că utilizatorii români vor aprecia design-ul subțire și compact, dar și experiența vizuală unică, datorată display-ului de înaltă rezoluție WQXGA (2560 x 1600). Platforma Intel Evo - procesorul Intel Core din generația a 11-a și procesorul grafic Intel Iris Xe - oferă putere de procesare ultra rapidă și eficiență maximă.ˮ Octavian Pascu (Online Manager LG Electronics).
ˮNe-am dorit să oferim tuturor celor interesați (încă) un impuls pentru a descoperi modelele LG gram. Am ales să oferim cadou un produs complementar, un monitor LG 27UL650, care, pe lângă specificațiile UHD 4K HDR, oferă prin modul Gamer un afișaj personalizat pentru orice joc.ˮ, Camelia Creţu (Account Manager Interactions).
Campania se desfășoară în perioada 21.05.2021 - 30.06.2021. Înscrie-te și tu!
Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță, dezvoltări tehnice și de automatizare: 2 treimi business autohton și o treime business extern.
În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group sau Profi.
Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"