Editia a 16-a de AdBreak, desfasurata miercuri, 26 iulie 2006, in Music Club, a deschis "cutiuta de amintiri" a industriei de publicitate raspunzand la intrebarea "Cine este D'Arcy?". Astfel, s-au facut auzite parerile nostalgice (sau nu) ale celor implicati despre agentia la care astazi ne referim folosind cuvinte precum istorie, legenda, agentie-scoala s.a. Concluzia la care s-a ajuns in urma schimbului de amintiri a fost ca D'Arcy nu se va mai intoarce, dar atat cat a existat, a constituit un mediu motivant, care a deschis perspective atat in ceea ce priveste industria de advertising din Romania, cat si carierele oamenilor care au facut parte din agentie.
Dupa multe accepturi si refuzuri, probleme urgente si scuze, au onorat invitatia de a fi prezenti:
Sorin Mara - Directorul Economic al D'Arcy
Mihai Coliban - Creative Director la Lowe&Partners
Cristofor Iosub - Deputy Managing Director la 141 Romania si Ogilvy One Romania
Liviu Lambrino - Managing Director la TBWAMERLIN
Stefan Pop - Strategic Planner la TBWAMERLIN
Costin Popescu - Creative Director la Cap
Diana Flutur - Director General la Odissey
Valentin Suciu - Creative Director la Odissey
Liviu David - Creative Director la Next Advertising
Cristian Munteanu - Creative Director la TBWAMERLIN
Albert Nica - Creative Director si Managing Partner la Rennaissance Advertising
Manuela Necula - Head of Country Ogilvy Group Romania,
La initiativa IQads, Octav Gheorghe - Creative Director la Gavrila&Asociatii - si Alina Gavrila - Creative Director la Gavrila&Asociatii (fosti membri D'Arcy) au putut fi, de asemenea, prezenti prin intermediul unor inregistrari video. In plus, participantii la eveniment au avut ocazia sa urmareasca un film scurt realizat de cativa "amatori fara pretentii" din cadrul fostei agentii. Astfel, multumita invitatilor Mihai Coliban si Sorin Mara, care au pus la dispozitie filmarea, a fost posibil ca, pe langa informatiile formale legate de conturi, campanii si functii, participantii la eveniment sa intre in atmosfera de lucru a agentiei si sa suprinda o parte mai reala si mai umana a ceea ce a insemnat D'Arcy.
Printre campaniile alese pentru proiectia celei de-a 16-a editii s-au numarat spoturile de auto promovare ale D'Arcy, spoturile Connex Play si celebrul "Alo, Maria?" de la Connex Go. Pentru cei care nu au putut fi prezenti la eveniment, IQads va dedica in curand o sectiune speciala in cadrul portalului. Aici vor putea fi gasite cele mai cunoscute lucrari semnate D'Arcy.
"Pe scena langa niste oameni din publicitate. Au trecut prin sita D'Arcy. Iubire, ura, iubire si ura. Am vazut cu ochii mei cum i-a lovit nostalgia dupa prima proiectie, aia cu filmul din agentie. Au cazut in oala cu amintiri si cu greu s-au "redresat". Erau D'Arcy si in sala si pe scena. In sala era un "darcy" care comenta mereu. Foarte misto. Sorin Mara, o surpriza extrem de carismatica. Pacat ca n-am avut timp sa vorbim mai mult. Manuela, Diana si trupa de artzi si copy si pr. Care mai de care mai senior. Ar fi fost multe de spus; o seara nu rezolva 11 ani de intamplari. Am incercat si probabil, la un moment dat, Anca si Romanita ("creerul" editiei) o sa va mai coaca ceva. Pe o farfurie mai adanca. Pana atunci, caldura mare si aseara a fost excelent", declara Mihai Anton, moderatorul evenimentului.
AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.
AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de Kiss FM, HotNews.ro si de Grupul de presa Catavencu, prin Cotidianul si 24-FUN.