Digital Turbine, Inc. (Nasdaq: APPS) a anunțat că a finalizat procesul de achiziție al AdColony Holding AS („AdColony”). Achiziția AdColony, una din cele mai importante platforme de mobil advertising la nivel global, reprezentată de Httpool, cu o acoperire de peste 1,5 miliarde de utilizatori lunar, este parte integrantă din strategia Digital Turbine de a oferi o soluție cuprinzătoare de media și publicitate pentru operatorul său și partenerii OEM, îmbogățind în același timp experiența mobilă pentru utilizatorii finali prin furnizarea de conținut foarte relevant. Tehnologiile video proprietatea AdColony și formatele rich media sunt considerate pe scară largă ca fiind tehnologie best-in-class, oferind viewability rates verificate de către terți lideri în industrie, pentru mărci cunoscute la nivel mondial, precum Coca-Cola, Amazon și BMW.
„Suntem încântați că am finalizat achiziția AdColony", a declarat Bill Stone, CEO al Digital Turbine. „Credem că această tranzacție strategică, împreună cu achiziția finalizată anterior a Appreciate și finalizarea achiziției Fyber, va accelera creșterea noastră și va genera beneficii substanțiale partenerilor noștri, agențiilor de publicitate, angajaților și acționarilor. Adăugarea AdColony portofoliului nostru extinde expertiza, mărește acoperirea și sporește capabilitățile în beneficiul mobile advertiserilor și al editorilor din întreaga lume. Interesul crescut al marilor advertiseri pentru zona de performance oferă oportunități materiale pozitive platformelor cu tehnologie unică implementabilă prin acces exclusiv la inventar."
„Digital Turbine oferă multe soluții complementare și adiționale pentru activitatea de performanță a AdColony, în timp ce noi aducem în acest parteneriat un SDK (Software Development Kit) lider în industrie și o echipă experimentată. Atunci când combini reach-ul și capabilitățile ambelor companii, obții o platformă puternică care va stimula creșterea și rezultatele pentru orice buyer interesat în piața aplicațiilor mobile ", a declarat Jude O'Connor, Chief Revenue Officer AdColony.
AdColony a înregistrat o creștere accelerată în ultimii trei ani, în 2020 aceasta fiind de 15% față de 2019, cu marje solide de EBITDA. Digital Turbine a anunțat, de asemenea, rezultatele financiare neauditate ale AdColony pentru primul trimestru încheiat la 31 martie 2021, estimate la aproximativ 58,3 milioane de dolari, în creștere cu 37% față de veniturile din primul trimestru al anului 2020.
AdColony este una dintre cele mai mari platforme de advertising pe mobil din lume, cu un reach de peste 1,5 miliarde de utilizatori lunari la nivel global. Misiunea AdColony este de a genera rezultate de business importante pentru advertisers și editori, utilizând o tehnologie de vârf și experiențe de mobile advertising de cea mai înaltă calitate. AdColony este cunoscut în întreaga industrie de mobile advertising pentru rezultatele sale excelente în materie de viewability rates verificate de terți, tehnologiile video Instant-Play ™ și Aurora ™ HD exclusive, formate rich media, piața programatică și amprenta SDK în Top 1000 de aplicații la nivel mondial.
Digital Turbine simplifică descoperirea conținutului și furnizează conținut relevant direct pe dispozitivele de consum. Platforma media on-demand a companiei asigură descoperirea de aplicații și conținut fără probleme, achiziționarea și implicarea utilizatorilor, eficiență operațională și oportunități de monetizare. Platforma tehnologică Digital Turbine a fost adoptată de peste 40 de operatori de telefonie mobilă și OEM-uri din întreaga lume și a livrat peste trei miliarde de aplicații preîncărcate pentru zeci de mii de campanii publicitare. Compania are sediul central în Austin, Texas, cu birouri globale în Arlington, Durham, Mumbai, San Francisco, Singapore și Tel Aviv.