În echipa KUBIS de aproape 7 ani, Marius Goleanu ocupă, începând din această lună, pozitia de Head of Innovation, avand ca misiune crearea de noi experiențe pentru consumatorii brandurilor din portofoliul agentiei.
“Kubis a avut dintotdeauna un drive către inovație și a încercat de fiecare dată să aducă valoare prin îmbinarea insight-urilor strategice cu cele mai recente evoluții din tehnologie. Cred cu tărie ca orice brand are potențialul de a stabili conexiuni mai puternice cu consumatorii săi prin proiecte inovative, dacă avem exercițiul de a privi problemele de comunicare din unghiuri noi și dacă echipa este în permanență la curent cu noutatile platformelor de digital și ale tool-urilor interactive. Noul meu rol în Kubis este de a coordona acest proces de cautare a unghiurilor noi, de a vedea briefurile printr-o altă lentilă și de a aduce un suflu proaspăt produsului creativ alături de colegii din creație, social media și dev.”, explică Marius Goleanu, noul Head of Innovation KUBIS.
„În toți acești 13 ani, ne-am focusat pe a construi o cultura care promoveaza inovația în toate formele ei. Asta înseamnă că am căutat să aducem cele mai noi trenduri din tech în comunicarea brandurilor din portofoliul nostru acolo unde acest lucru era relevant pentru target și avea potențialul de a crește performanța comunicării. Astfel, am folosit neuroștința pentru a transforma undele cerebrale în artă vizuală în timp real, cu scopul de a demonstra amplificarea creativă din creierul uman sub influența transformatoare a muzicii, am lansat primul Live Escape Room controlat 100% online, am fost prima agentie din țară care a adus un brand pe Clubhouse, și multe, multe altele.
Toate acestea sunt manifestari ale unui mindset creativ care caută mereu nivelul următor în experiențe de brand și interactivitate pentru a atinge obiectivele de business ale clientilor nostri. Marius are toate skill-urile necesare, dublate de o curiozitate nativă și de un spirit autodidact pentru a duce mai departe ceea ce există deja în ADN-ul agenției.”, a declarat Talida Cristea, Chief Operating Officer, KUBIS.
KUBIS este o agenție de comunicare integrată, cu suflet de digital, pusă în fiecare zi în mișcare de peste 70 de creative digital wizards. Cu o experiență extinsă în comunicare integrată pe aproape toate verticalele de business, atât din B2C cât și din B2B, KUBIS are parteneriate de durată cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: Vodafone, Philip Morris, Unilever, LIDL, PepsiCo, NN Asigurări, Unicredit Bank, Philips, Betano, Saeco, Napolact, precum și cu ONG-uri prestigioase ca Salvați Copiii și WWF România.