Nu exista Planeta B

Nu exista Planeta B

E aproape iunie, afara ploua nu foarte linistit, iar in Siberia sunt 35 de grade. Marea Britanie, cel mai mare producator de deseuri, se debaraseaza frumos de ele pe campurile dambovitene, iar senzorii AerLive coloreaza cu puncte rosii harta capitalei. Pana de curand, Covid circula nestingherit pe strazi. Si, pentru ca niciunul dintre noi nu isi doreste un viitor in care sa fim fortati sa purtam masca de oxigen de fiecare data cand iesim din case, trebuie sa ne amintim: “Mama Natura e Mama tuturor!”

Mi se pare o coincidenta amuzanta si fericita ca spotul “Innocence” (Little drinks, big dreams) e creat de Mother. Mi-am amintit nostalgic cum, la fiecare protest climatic la care am participat, sloganul asta parea sa rezume tot.

Cum vrem sa ne tratam planeta? Ca pe o mama? Sau ca pe o mama vitrega?…“We’re messing up the planet, we’re messing up reall’ good” iar “singing songs about our pending doom” inseamna sa ne resemnam la ideea ca e prea putin ce putem noi face pentru stoparea schimbarilor climatice. Campania spune ca avem nevoie de o schimbare de paradigma, si, asa cum am auzit deseori printre tinerii activisti climatici, schimbarea incepe cu micile ajustari individuale de lifestyle: reciclam, mancam bio, ajutam brandurile sustenabile sa se dezvolte, plantam copaci. Poate parea simplist si insuficient, dar ce-ar fi sa incercam? Pentru ca - si asta stim cu totii - “there is no Planet B”!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related