TikTok, platformă ce a înregistrat o creștere accelerată în ultima perioadă, devenind astfel din ce în ce mai atractivă pentru branduri și profesioniștii în marketing, a lansat un nou program educațional la nivel global, „TikTok Academy”, iar Httpool a fost primul partener care a participat la programul de certificare. Această experiență unică de învățare demonstrează nivelul semnificativ de încredere dintre cei doi parteneri și asigură experților Httpool instrumentele necesare dezvoltării abilităților specifice pentru a sprijini, la standarde ridicate, advertiserii de pe piețele lor.
„Suntem încântați să fim deschizători de drum alături de partenerii noștri TikTok, pe măsură ce platforma devine din ce în ce mai populară”, a declarat Aljoša Jenko, CEO-ul companiei Httpool. „Fiind primul partener participant la programul „Tik Tok Academy”, Httpool pregătește echipele de experți din Europa Centrală cu insight-uri și training-uri exclusive, oferindu-le capacitatea de a sprijini advertiserii în eforturile lor creative pe TikTok și impulsionând, astfel, rezultatele de business.”
„Suntem foarte mândri că am fost primii parteneri care au participat la ”TikTok Academy”. Suntem încântați să putem sprijini brandurile, respectiv companiile din România, asigurându-ne că profită la maximum de oportunitățile de publicitate pe această platformă cu o creștere extrem de rapidă.”, a explicat Bianca Vlaston, Country Manager Httpool România.
„TikTok Academy”, proiect lansat de echipa TikTok din Polonia, invită agențiile de marketing selectate să participe la sesiuni de training online. Lansarea la nivel mondial a programului va avea loc în această vară, participanții care îl finalizează primind o diplomă de absolvire a programului „TikTok Academy”.
„Este o plăcere să găzduim lansarea programului global în Europa Centrală, mărind astfel potențialul de creștere TikTok în regiune, nu numai în rândul utilizatorilor, ci și al brandurilor. Programul „TikTok Academy” este dezvoltat pornind de la nevoile agențiilor partenere și nu presupune doar oferirea de seminarii specializate, ci și o abordare personalizată care să îi ajute pe specialiștii în marketing să devină Experți în TikTok”, mărturisește Sylwia Chada, General Manager al TikTok Polonia și Europa Centrală.
Programul urmărește să asigure oportunități de dezvoltare pentru membrii agenției, cu scopul de a forma specialiști în marketing în TikTok. În timpul întâlnirilor, participanții vor avea ocazia să învețe nu numai cum să implementeze o campanie pe TikTok, ci și cum să folosească la maximum potențialul platformei, cursurile oferindu-le insight-uri valoroase despre platformă și comunitatea sa. În cadrul programului, echipa TikTok furnizează cunoștințe complexe, care acoperă diverse aspecte ale platformei, inclusiv siguranța brandului, bune practici creative, formate publicitare disponibile și studii de caz.