Mai multă dragoste pentru (tot) părul nostru

Mai multă dragoste pentru (tot) părul nostru

“We are women, we don’t care/ We just love our pubic hair!”. E un slogan pe care l-am văzut, odată, pe un banner în timp ce mă uitam la un protest al mișcării feministe din SUA anilor '70. În timpul celui de-al doilea val de feminism, mișcarea pentru drepturile femeilor a atins fiecare zonă a experienței de a fi femeie: de la politică la sexualitate, până la coabitarea naturală cu corpurile noastre. Empowerment-ul femeilor, după decenii petrecute ca gospodine perfecte, a însemnat și o sărbătoare a corpului în forma sa naturală și, probabil, zile mai bune pentru părul nostru pubian!

Este, în continuare, mult mai rar să vezi, pe stradă, o femeie cu axile ne-epilate decât una stilată cu produse chimice. Dar, din când în când, brandurile își amintesc că suntem creaturi păroase și că, atunci când suntem vulnerabile sau pur și simplu avem multă încredere de sine, s-ar putea să nu ne mai gândim la persoana noastră publică perfect îngrijită.

Așa introduce Gillette în conversație clipul despre părul pubian, micul nostru prieten intim. Campania este o abordare relaxată care cere femeilor să arate mai multă dragoste pentru corpul lor, chiar și pentru aspectele nu neapărat confortabile. Cu ajutorul muzicii care amintește de Queen’s Bohemian Rapsody, videoclipul #Thepubesong merge așa: este ok să îl ținem acolo, dacă vrem, dar, din păcate, standardele de frumusețe, reclamele și televiziunea de modă ne spun să NU. În acest caz, și numai în acest caz, aparatul de tuns Gillette Venus este acolo pentru a ne însoți pe toți pe drumul cenzurii corpurilor.

Pentru celelalte… din ianuarie 2019, femeile din întreaga lume sărbătoresc Januhairy!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related