Alin Mărghidanu s-a alăturat echipei Digitas România din funcția de Digital Creative Director și va coordona proiectele de digital de pe toate conturile agenției.
În noua sa poziție, Alin va contribui la redefinirea unei noi culturi a creativității în digital, creativitate care va căuta inovația, punând tehnologia, experiențele și Data la baza tuturor campaniilor.
“Am găsit la Digitas o concentrație extraordinară de talent și senioritate, plus o apetență foarte mare pentru tot ceea ce înseamnă digitalul mare. Adică pentru digitalul ăla care pune data și consumatorul în centrul fiecărei acțiuni, a fiecărui click sau tap. Am mai găsit prieteni vechi, dar și oameni din industrie pe care îi plăceam fară să îi cunosc personal. Eu cred că ăsta e mixul perfect”, spune Alin.
Cu cei peste 20 de ani de publicitate, în care a lucrat pentru agenții importante, precum D’Arcy, TBWA, Mullen Lowe Profero, Leo Burnett, Kubis, Alin aduce multă experiență în DIGITAL și ATL.
Este genul de creativ căruia îi place să se urce pe scenă, dar nu aleargă neapărat după premii, strategie care l-a ajutat să câștige de-a lungul anilor multe trofee la festivaluri locale și internaționale: Cannes Lions, Effie, Golden Drum, Eurobest, Internetics.