După mai mult de un an de introspecție și de distanțare socială, timpul petrecut cu noi, în spațiile care au devenit din confortabile limitative, a căpătat complet alte semnificații. Momentele dragi din trecut le-am păstrat departe de estompare iar perioadele de solitudine impusă a făcut zilele, săptămânile și lunile să se comprime. Nu știm când și cum au trecut ultimele 15 luni așa că amintirile ne sunt mai apropiate ca niciodată.
Un moment prins pe pânză, o introspecție prin intermediul limbajului plastic, se pot vedea în spațiul-acvariu al galeriei Celula de artă, în perioada 21 mai - 2 iunie, în expoziția intitulată „31B“ a artistului Andreias Welther.
“În lucrarea „31B“ am încercat să captez prin culoare un fragment de timp și spațiu din „Atelierul“, o serie de lucrări pe aceasta temă, în care mi-am petrecut trei ani alături de colegii mei și de domnul profesor George Moscal. „Atelierul“, are o deosebită importanță pentru formarea mea și pentru ceea ce sunt eu azi.”, povestește artistul.
Andreias Welther este absolvent al liceului de Arte Plastice „Dimitrie Paciurea“ din București. În prezent este student în anul al III-lea la Departamentul Pictură în cadrul Universității Naționale de Arte din București.
Evenimentul nu va avea vernisaj cu public iar expoziția se poate vedea la orice oră în spațiul de pe Bd. Carol, nr. 53.
Celula de artă este reprezentată de un spațiu cu deschidere stradală, ce își propune să permită lucrărilor să evadeze din spațiul clasic al galeriei pentru a interacționa cu un public nou, care nu obișnuiește să participe la vernisaje și astfel, pentru ca nu mai există o barieră fizică și temporală între obiectul de artă și privitor, se crează un dialog liber, direct și nonconformist.
Galeria vine în sprijinul creaţiei contemporane în ariile tematice ale artelor vizuale și încurajează dezvoltarea de noi forme de expresie artistică accesibilă la orice oră pentru publicul stradal. Cu o prezență de ~ 4 ani (2017 - 2021) pe scena artei din București, Celula de Arta a susținut ~70 evenimente (expoziții, performance-uri, live-uri) și a influențat modul de percepție în ceea ce privește expunerea obiectelor sau actelor artistice în fața publicului.
Parteneri media: Radio România Cultural, Radio București FM, AGERPRES, Cațavencii, Spotmedia, IQads, Zile și Nopți, Ziarul Metropolis, Observator Cultural, The Institute, Zeppelin, PRwave, Bookblog, 4arte, Design Events, Iqool, Munteanu, SMARK.