Timisoreana nefiltrata. De dragul oamenilor de acum si al vremurilor de demult.

Anno domini 2006 - Timisoreana lanseaza Timisoreana Nefiltrata, o bere dedicata exclusiv timisorenilor, care se serveste doar la halba si numai in sase locuri cu traditie din Timisoara.
"A fost o campanie ampla de fidelizare a locuitorilor orasului Timisoara - orasul de bastina al berii Timisoreana. Ca atare, i-am invitat pe toti sa-si reaminteasca gustul berii de altadata. Berea nefiltrata revine dupa 80 de ani (prin 1925 s-a introdus in fabrica aparatul de filtrare) ." Mara Vasile, Account Manager Lowe.

Numarul de canale media este mare si, luand in considerare cele 3 executii (care vor fi postate de la sfarsitul lunii iunie pana la sfarsitul lunii octombrie) si cei doi paper boys care imprastie vestea prin oras, e greu de crezut ca exista timisorean care sa nu fi aflat ca poate servi din nou bere nefiltrata. La acestea, se adauga actiuni de direct mailing si comunicari specifice cu reprezentantii media, precum si o promotie in HORECA.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related