Ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț la GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai

Ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț la GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai

Cu o tradiție de 16 ani, GPeC este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce si Digital Marketing din Romania, ediția de primăvară desfășurându-se exclusiv online în zilele de 24 și 25 Mai.

46 de speakeri internaționali și români, considerați drept unii dintre cei mai buni specialiști din domeniu, vor vorbi în cele două zile de eveniment atât în cadrul Conferinței GPeC, cât și în cadrul celor 17 cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online desfășurate la GPeC SUMMIT.

Înscrierile la eveniment sunt în desfășurare cu cel mai mic preț prin Oferta Early Bird până pe 18 Mai, ora 23:59. Biletele sunt disponibile pe website-ul evenimentului.

 

Conferința GPeC din 24 Mai: tot ce e important despre cum să ai un Startup E-Commerce de succes

În prima zi de GPeC SUMMIT are loc Conferința GPeC care este accesibilă gratuit tuturor celor care vor să lanseze un magazin online sau au deja un business online Startup și vor să afle cum să îl crească.

 

„Ținând cont de contextul anului trecut și până în prezent privind pandemia, tot mai multe companii au realizat cât de important este canalul online pentru afacerea lor - mulți au migrat din offline în online, iar alți antreprenori cochetează tot mai mult cu ideea pornirii unei afaceri online și au nevoie de informații concrete despre cum să facă acest lucru cu reale șanse de succes. Tocmai de aceea, venim în sprijinul tuturor celor aflați la început de drum și le oferim gratuit Conferința GPeC din 24 Mai în cadrul căreia am reunit unii din cei mai buni specialiști autohtoni și dezbatem cele mai importante subiecte ca să ai un magazin online de succes – toți cei interesați pot participa gratuit, cu o simplă înscriere online pe site-ul nostru”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

 

22 de experți în E-Commerce și Digital Marketing din România vor fi prezenți în cadrul Conferinței GPeC din 24 mai, iar subiectele discutate vizează:

  • Starea actuală a pieței de E-Commerce din România și previziuni pentru viitor
  • Alegerea platformei de e-commerce, procese logistice, alegerea produselor, promovarea magazinului online pentru achiziția de noi clienți, tehnici de retenție a clienților existenți
  • Sfaturi practice pentru lansarea și creșterea unui magazin online
  • Soluții inovatoare, automatizări de procese și opțiuni multiple de livrare pentru a avea clienți fericiți
  • Instrumente la dispoziția antreprenorilor pentru a vinde online peste granițele țării
  • SEO, Social Media, Bugete de Marketing pentru cei aflați la început de drum.

 

17 Cursuri Intensive de E-Commerce și Marketing Online

În paralel cu Conferința GPeC, pe 24-25 Mai au loc 17 cursuri pe cele mai importante subiecte pentru orice business online. Accesul la cursuri costă doar 149 99 EUR + TVA/persoană pentru cei care se înscriu până pe 18 Mai, ora 23:59 și le oferă posibilitatea să participe la 6 cursuri LIVE, dar vor primi înregistrările video ale tuturor celor 17 sesiuni ca să nu rateze nimic din conținutul transmis. Toate cursurile sunt pentru nivel Începător / Intermediar.

  • Realizarea planului de conținut și stabilirea bugetului necesar pentru promovare în social media- Alexandru Negrea, Founder Social Smarts
  • Growth Hacking pentru E-Commerce – Toma Grozăvescu, Founder SMARTERS
  • Oamenilor le pasă mai puțin decât crezi de brandul tău – Bianca Lohan, Senior PPC Canopyst
  • Branding, How To – Roxana Hurducaș, Marcomm Auditor & Consultant
  • Cum să te promovezi eficient pe Instagram – Robert Dumitru, Head of Digital MTH Digital
  • eMAG Seller Academy: eCommerce Growth Case Studies – Oana Antohe, Seller Growth Marketplace Director
  • Performance excellence with Google Ads – Anabela Luca, CEO adLemonade
  • SEO pentru paginile de produs: Cum alegi produsele cu cel mai bun scor de oportunitate SEO și ce poți face pentru o mai bună poziționare a lor în Google – Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF
  • Curs Intensiv de Facebook Ads – Raluca Radu, Founder MTH Digital & Ștefan Hobjilă, Head of Graphic Design MTH Digital
  • 10 Super Sexy Dashboards în Google Data Studio pentru Magazine Online – Liviu Taloi, Data Insights Manager DWF
  • RGR – Retururi, Garanții și Recenzii: Cele mai fierbinți probleme juridice ale magazinelor online – Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro
  • EcommPlus: SuperKit pentru antreprenori – cum să câștigi vânzări și trafic online – Cosmin Dărăban, CEO & Co-Founder Gomag
  • Product Marketing Focused on ROI – Daniel Ene, SEO Growth Hacker MOLOSO
  • Curs Intensiv de User Experience & Optimizarea Conversiilor – Andrei Radu, CEO & Founder GPeC
  • SEO – From Zero To Hero – Horia Neagu, Founder Napoleon Digital
  • 10 moduri de a crește Customer Lifetime Value în eCommerce – Valentin Radu, CEO Omniconvert
  • Google Analytics 4 – O nouă eră în analiza datelor pentru site-uri web și aplicații mobile – Eugen Potlog, Chief Optimizer UX Studio

 

GPeC SUMMIT 25 Mai – Ziua Speakerilor Internaționali

Pe 25 Mai urcă pe scena virtuală a GPeC SUMMIT 8 speakeri internaționali legendari, experți recunoscuți la nivel mondial pentru vasta lor experiență în E-Commerce și Digital Marketing:

  • Avinash Kaushik, Digital Marketing Evangelist, expert în Google Analytics și autorul a două cărți bestseller vorbește în premieră la un eveniment românesc;
  • Oli Gardner, specialist în Marketing și Optimizarea Ratei de Conversie
  • Shanelle Mullin, Experimentation & Analysis Specialist
  • Talia Wolf, Conversion Optimization Specialist
  • Vitaly Friedman, Co-Founder Smashing Magazine & UX Consultant
  • Jill Quick, Digital Marketing Expert
  • Alex Birkett, Co-Founder Omniscient Digital
  • Jordan West, E-Commerce Investor & Marketing Agency Owner

 

Agenda GPeC SUMMIT & Ultimele zile de înscrieri cu prețuri semnificativ reduse prin Oferta Early Bird până pe 18 Mai

Programul complet al celor două zile de eveniment precum și toate subiectele dezbătute în cadrul GPeC SUMMIT poate fi consultat în Agenda GPeC.

Până pe 18 Mai, ora 23:59, prețul biletelor de acces este semnificativ redus prin Oferta Early Bird, astfel:

  • Conferința GPeC 24 Mai: Gratuit, dar necesită înscriere prealabilă pe site-ul GPeC
  • Cursurile GPeC 24-25 Mai: 149 99 EUR + TVA/persoană
  • Speakeri Internaționali 25 Mai: 149 99 EUR + TVA/persoană
  • Pachet 2-Day-Pass cu acces la întreg evenimentul în ambele zile: 199 119 EUR + TVA/persoană

Înscrierile se fac online.

 

GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai 2021 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Supported by: Google
Silver Partner: Retargeting
Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments
Eveniment susținut de: Banca Transilvania, Canopy, Cora, Debonaire, DWF, eMAG Marketplace, eMAG Academy, Five Elements Digital, Frisbo, GTS Telecom, MOLOSO, Plăți Online, Postis, Poșta Panduri, Sameday, Simplify
Partener media principal: PRO TV PLUS
Radioul Oficial: Kiss FM
Hosting Oficial: Hosterion
Wine served by: Domeniul Bogdan

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MTH Digital

At MTH Digital we love making things happen. But we also love 3 things: digital, logic and the big picture. We don’t believe digital strategy is about a “one size fits all” solution and we will... vezi detalii »

DWF

Suntem agentia specializata exclusiv in servicii SEO infiintata in anul 2013. Crestem traficul organic non-brand pe site conform obiectivelor de business ale fiecarei companii care apeleaza la serviciile... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related