Citeva branduri autohtone au capatat recunoastere, fara milioane de euro investiti in publicitate. Eugenia, Vama Veche (foto), Cico, Voronet sau Carpati au reusit nu numai sa isi marcheze un loc in memoria autohtona, dar si sa creeze o legatura sentimentala cu romanii. "Daca ma intilnesc cu colegii din liceu si ne amintim cum beam noi Brifcor, ne luam haine de la «Romarta Copiilor», ne faceam cadou spray-uri Farmec si ne demachiam cu lapte Doina - pe loc, o intreaga perioada din viata noastra reinvie. Avem in Romania citeva exemple de branduri care se bucura de afectiune, recunoastere si loialitate din partea foarte multor oameni, desi n-au beneficiat de avantajele unor campanii de marketing", povesteste Diana Capatina, Copywriter/Partener Re:ply. Formarea, dar mai ales mentinerea acestor marci in atentia romanilor, nu este explicata doar de nostalgia stranie pentru perioada comunista. O parte dintre numele care populau stinghere raioanele magazinelor de stat au fost uitate de consumatorii conectati la diversitatea occidentala.
Branduri crescute fara bani
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: