Primul pas spre succes e eșecul

Primul pas spre succes e eșecul

Mersul pe bicicletă nu se uită niciodată. Și asta e, cu siguranță, de la întreaga călătorie până să ajungi să stăpânești pedalele și să îmblânzești coarnele: toate căzăturile, vânătaile, adidașii prăfuiți și ochii strâns închiși de fiecare dată când urma să te izbești de asfalt. Apoi, pe neașteptate, a urmat bucuria conștientizării că nu mai ai nevoie de cineva care să îți țină direcția din spatele bicicletei pentru că tu singur ești capabil să faci asta. Așa am învățat că, de fapt, curajul vine din determinarea de a nu te da bătut atunci când vrei să faci un lucru nou și nu îți iese din prima.

E subiectul despre care vorbește și brandul Nike, care a abordat în ultima perioadă o direcție motivațională în campaniile sale, fiind și cazul noului spot creat de agenția Wieden & Kennedy. Cadrele dinamice și muzica alertă constituie un combo care să te țină în priză în timp ce vocea de pe fundal te poartă într-o călătorie a amintirilor cu toate încercările care s-au transformat în povești despre fail-uri povestite prietenilor pe care le-ai trăit vreodată. Senzația de familiaritate e amplificată de imaginile umane care se înlănțuie de-a lungul clipului: oameni de tot felul încercând lucruri pentru prima oară și greșind. Sunt genul de scene care ne reamintesc că începuturile sunt memorabile tocmai pentru că ele vin la pachet cu o vulnerabilitate care, odată asumată, ne dă puterea să continuăm, în ciuda îndoielilor și a gândurilor de tipul “poate că nu sunt făcut pentru asta”. E un reminder pentru noi toți despre cum perseverența dă roade și despre cum nu primești cele mai valoroase lecții la destinație, ci de-a lungul călătoriei.

Deci, după cum spune și motto-ul Nike, just do it, chiar dacă știi că n-o să-ți iasă din prima.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related