Vor să afle totul despre tine, ce ai mâncat de dimineață, ce ai visat azi-noapte, pe cine iubești, pe cine votezi, când cumperi cele mai multe prostii de pe net, care sunt deciziile tale greșite, unde se ascund slăbiciunile tale, cine ești. Vor să te cunoască așa cum nu te cunoaște nimeni, nici măcar tu. Și apoi, cu toate informațiile acestea vor fugi în lume și le vor vinde cui licitează cel mai bine. Asta e frica noastră cea mai mare, până la urmă, nu? Că marile companii ne vor fura sufletul și îl vor vinde pe bucăți. Și chiar asta e subiectul noului spot Apple: siguranța datelor personale. Da, destul de îndrăzneață premisa. Dar Apple nu se oprește aici, mai își permite și un pic de umor. Ceea ce noi apreciem. Dacă tot ne vindem sufletul, măcar să ne și distrăm în timpul ăsta. Asta e publicitatea bună: să ne vorbească despre ceea ce ne e frică și să ne amuze în același timp. Cinic, știm. Avem însă și spoturi mai drăgălașe în lista noastră cu cele mai bune campanii recente: primul spot DDB pentru Skittles cu nostalgie pastel, un manifest despre lecțiile pandemiei, puțin trolling conspirativ de la Burger King, adevăruri incomode despre sex, Einstein și scenarii ambițioase de viitor.
DDB, Skittles
Apple
BBH London, Google
BBH, Jollibee
BBH, Burger King
Adam & Eve DDB
AMV BBDO, Smart Energy
Deutsche Telekom, Saatchi & Saatchi
The Good Mask Co
British Airways, Ogilvy
Carhartt
BBH, Mattel
Havas, Durex
Aviation Gin
Hyundai