Cu exceptia politicii, cred sincer ca nici un alt domeniu nu reuseste sa stranga atat de multi impostori ca publicitatea. Aici ii gasiti pe senatorii de maine cu o pletutza in vant si pantofi adusi tocmai de la milano, unde au fost sa filmeze un spot. unii ar paria ca viitorul presedinte al Romaniei se da acum cu motorul si o face pe popularul imbracat in gecuta de piele prin berarii.
Aici se calca in picioare sarlatanii care se dau artisti sau economisti aici sunt snapanii care se uita la serialele tampe de pe protv si, in ciuda functiei de general manager, au lecturile unei manechine din campulung. Aici sunt escrocii care se ascund dupa softuri media ca vrajitorul din oz si isi dau cu presupusul despre strategie si marketing doar pentru ca se bat cu clientul pe spate la sauna. Aici sunt brand managerii care nu stiu cum sa-si scrie functia si care isi trag seva inteleapta a strategiilor din fabrica unde au lucrat inainte de revolutie sau din vorbele de duh ale matusii aurica din harsova. Aici sunt potlogarii care o ard cu "awareness", "target", "memorable" cand ii strange vocabularul rarit de anii petrecuti prin politehnica. Aici sunt cotcarii care in lipsa creierului, isi glorifica muschii si driblingurile maiestre ale picioarelor cu care scriu sau deseneaza.
Aici sunt domnii aceia bine care, satui de fundurile pe care trebuie sa le pupe ca sa-si primeasca painea, isi pupa pe forumuri propriul dos si atunci, la cati impostori are tara asta, cum sa nu gasesti normal ca publicitatea este cel mai dorit domeniu din Romania?
Comentarii