Nu e un secret faptul ca in ultima vreme the Syndicate celebreaza constant cu cate un pahar de ceva. Dar ce tot sarbatoreste si, mai ales, cu ce umple paharele?
Se pare ca ocaziile si metodele provin din colaborarea de succes cu Prodal 94, producatorii Wembley London Dry Gin, Stalinskaya si nu numai.
De data asta, in agentie, s-au tinut 5 toasturi sub forma briefurilor, pentru fiecare dintre cele 5 branduri ale caror conturi de social media le-au intrat in grija. Stalinskaya, Wembley London Dry Gin, Discovery Vodka, Rose Mary Prosecco si Passion au fost degustate, pe rand, in zile separate (niciodata amestecate), apoi a fost creat planul de postari pentru toate platformele majore de socializare.
“Ne bucura ca mergem putin mai adanc in branduri cu traditie, pentru care am mai creat in trecut, dar si ca avem ocazia sa oferim o voce digitala altora care nu au mai avut una pana acum. 5 licori, 5 personalitati diferite pe care avem ocazia sa le conturam, una dintre provocarile noastre preferate. Daca sunteti curiosi cum deCURGE, stiti ce aveti de facut: like, follow, share. Promitem sa merite tap-ul/click-ul!”, spune Valentin Vernea, Client Service Director, the Syndicate,
Echipa the Syndicate
Florin Olingheru – Creative Director
Sabin Balsanu – Senior Copywriter
Andrei Olingheru – Art Director
Lucia Bobi – Account manager
Laura Vernea – Account executive
Echipa Prodal
Paul Aparaschivei – Senior Brand Manager
Ana-Maria Constantinescu – Jr Brand Manager
Alya Tahir – Brand Manager