A fi sau a nu fi în pandemie

A fi sau a nu fi în pandemie

First world problem: de când cu pandemia, lucrăm de acasă sau trăim la muncă? Câteodată, meeting-urile online se transformă într-un podcast folosit ca sunet de fundal pentru toate celelalte activități pe care trebuie să le facem: vorbit la telefon, spălat pe dinți, curățenie în casă, gătit.

Pandemia a dizolvat granițele dintre timpul liber și timpul alocat celorlalte responsabilități, facilitând multi-taskingul prin butoanele de on/off ale microfoanelor și camerelor de la laptopuri. Realitatea pe care o trăim s-a hibridizat, cam ca un burger care arată, se simte și are gust de parcă are carne de vită, dar e în totalitate vegetal.

Despre această normalitate dominată de confuzie pe care o trăim deja de un an vorbește noul spot Burger King realizat de David Madrid, prezentând o serie de personaje ale căror probleme cotidiene sunt introduse de o voce teatrală care face ca totul să pară catastrofal.

Ce face reclama să fie atât de bună? Pe lângă detaliile tehnice inedite prin care totul se înlănțuie asemeni unui trailer de film dramatic dominat de tensiune, ea determină în receptor o emoție esențială pentru legătura dintre brand și consumator: empatia.

Fie că vrem sau nu să o admitem, cu toții ne-am pus întrebarea lui Terence despre care ar fi cea mai potrivită formă de salut în contextul pandemic, ne-am simțit prost când comenzile noastre online veneau învelite în folii de plastic, deși milităm pentru salvarea mediului sau am investit timp într-un masterclass care nu ne-a făcut să fim profesioniști cu adevărat. Toate aceste scenarii sunt livrate printr-un umor negru dus intenționat la extrem care creează senzația unui show de stand-up la care râzi tocmai pentru că te identifici atât de tare cu realitatea prezentată.

Viața din pandemie e plină de confuzii. Poate, cine știe, în confunzia asta generală, oamenii ar putea mâncare și carne care nu e carne, zic cei de la Burger King:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related