Agenția de comunicare digitală Ideologiq continuă colaborarea alături de compania Green Group și dezvoltă un nou proiect dedicat subsidiarei Green Fiber

Agenția de comunicare digitală Ideologiq continuă colaborarea alături de compania Green Group și dezvoltă un nou proiect dedicat subsidiarei Green Fiber
Adrian Ichim, Fondator și partener Ideologiq/ Raluca Păun, Senior Partner Headway & partener Green Tech în consultanță de marketing/ Georgiana Bădălica-Petrescu, Brand Manager Green Group

1 tonă de fibră din poliester reciclat reprezintă salvarea a 0,88 tone de emisii CO2.

Agenția de comunicare digitală Ideologiq conturează o nouă campanie pentru Green Fiber, unul dintre brand-urile companiei Green Group. Campania are scopul de a atrage atenția asupra importanței reciclării prin folosirea fibrelor de poliester reciclat. Fibra sintetică reciclată provine din materiale 100% reciclate, are cu 50% mai puține emisii de CO2 față de fibrele virgine, reprezintă un act de responsabilitate față de mediul înconjurător și ajută la o mai bună conștientizare a factorilor de mediu.

Conform proiectului „Reducerea emisiilor de CO2 prin reciclarea PET”, dezvoltat de Green Tech pe parcursul anilor 2017 și 2018, a reieșit că o tonă de fibră din poliester reciclat reprezintă salvarea a 0,88 tone de emisii CO2, cu 50% mai puțin CO2 comparativ cu producția fibrelor de poliester din materiale virgine. Datele au fost validate și confirmate prin standardul elvețian Gold Standard.

 

“Suntem foarte încântați de buna colaborare între agenția noastră și compania Green Group. Noua campanie pe care am dezvoltat-o are scopul de a trage un semnal de alarmă în privința poluării și totodată, de a crea notorietate pentru produsele Green Fiber. Prin folosirea fibrei reciclate, care are o amprentă de carbon foarte mică, se pot reduce la minimum efectele de CO2 asupra mediului, iar acesta este un subiect care ne vizează pe toți. Este momentul să fim mai atenți la ceea ce ne înconjoară și să ne informăm corect despre cum poate fiecare dintre noi să contribuie la protejarea mediului înconjurător“, a declarat Adrian Ichim, partener Ideologiq.

Fibra poliesterică reciclată este un produs 100% ecologic, realizat cu ajutorul tehnologiei de ultimă generație și prin utilizarea fulgilor din plastic PET reciclat, închizând astfel circuitul sticlei de plastic. În prezent, în fabricile Green Fiber se produc peste 80.000 de tone de fibre poliesterice din PET reciclat pe an.

Odată cu lansarea campaniei, cei doi parteneri încurajează și alte companii să devină sustenabile și să conștientizeze importanța reciclării și a consumului responsabil. Alegerea unor produse ecologice reprezintă un act de grijă față de mediu și nu în ultimul rând, un pas înainte către un viitor fără deșeuri.

Fibrele ecologice Green-Fiber sunt special create pentru realizarea de produse necesare în diverse arii de activitate, de la industria automotive, prin dezvoltarea de accesorii auto, până la sectorul de igienă și asistență medicală.

 

„Marile brand-uri s-au aliniat direcției de dezvoltare durabilă trasată de Organizația Națiunilor Unite și Comisia Europeană, luându-și angajamentul public de a reduce sau neutraliza amprenta de carbon și de a urma un model de business sustenabil, îmbrățișând concepte și principii ale economiei circulare. Integrarea deșeurilor PET în produse noi cum ar fi fibrele sintetice reciclate, contribuie la dezvoltarea unui consum responsabil, conservând astfel resurse naturale și elemente esențiale, precum apa și energia. Avem validarea că prin folosirea fibrelor din poliester reciclat, emisiile CO2 sunt reduse cu 50%.  De exemplu, o mașină poate avea în componența capitonajului, a tapițeriei sau a portbagajului, fibră reciclată vs. fibră din material virgin, produsul devenind astfel unul cu mai puține emisii și mai prietenos cu mediul înconjurător. Pentru fabricarea unei tone de fibre poliesterice, reciclăm în fabricile noastre 31.500 de sticle PET, Greentech reciclând anual peste 2 miliarde de sticle din plastic tip PET” , a declarat Georgiana Bădălică-Petrescu, Brand Manager Green Group.

Campania de conștientizare dezvoltată de Ideologiq a fost lansată atât național cât și internațional, în țări precum Italia sau Polonia, mesajul campaniei vizând 5 industrii principale: auto, textile, igienă, inginerie și construcții.

 

„Marketingul ce are ca prioritate sustenabilitatea și promovarea unui consum responsabil este direcția pe care companiile respectabile au îmbrățișat-o sau o vor îmbrățișa în viitorul apropiat. În strategia de marketing Green Tech aceasta a devenit deja o prioritate. Perioada de pandemie ne-a demonstrat că protejarea mediului înseamnă, în primul rând, sănătate și devine astfel un criteriu important atunci când clienții își aleg produsele. Alegerea fibrei din PET 100% reciclat are un impact direct asupra reducerii poluării cât și asupra reducerii emisiilor de carbon la aproape jumătate, versus folosirea unor fibre din plastic virgin, oferind proprietăți similare. Componentele din materiale reciclate pentru dezvoltarea produselor sunt o alegere la îndemâna oricărui marketer sau om de business și pas cu pas, putem face o schimbare în bine”, adaugă Raluca Păun, Senior Partner Headway & partener Green Tech în consultanță de marketing.

Green Group este primul parc industrial de reciclare din România și unul dintre cele mai mari din Europa. La începutul acestui an, agenția Ideologiq a dezvoltat un nou concept de brand și a realizat procesul de schimbare a identității la nivelul tuturor brandurilor Green Group  (Green Fiber, Green Tech, Green WEEE, Green Lamp, Green Glass, Green Resources, Eltex). Conceptul a plecat de la afirmația „What lived once, will live again” și a fost inspirat din natură, din dinamismul și ciclicitatea vieții, având la bază ideea că în natură nimic nu se pierde și ceea ce a trăit odată, va trăi din nou.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related