Bethehost.ro este platforma de loializare creată de Pernod Ricard România, deținătorul unui portofoliu de branduri premium recunoscute precum Chivas Regal, Jameson, Ballantine’s, The Glenlivet, Beefeater, Absolut Vodka și Havana Club, prin care compania își propune să răsplătească în mod constant consumatorul pasionat de băuturi fine.
Aplicația web hibridă BeTheHost.ro (Progressive Web Application) propune userilor săi atât concursuri frecvente cu premii atractive cât și informații interesante și utile despre băuturile spirtoase din portofoliul Pernod Ricard și idei de drinks pentru diverse ocazii, cum ar fi masa de Paște în campania actuală.
Userii au posibilitatea de a salva aplicația pe ecranul telefonului mobil și astfel pot accesa instant rețetele de drinks, precum și listele de cumpărături salvate în contul lor, atunci când se află în magazin.
Deja la a patra activare, până pe data de 5 mai, BeTheHost.ro găzduiește campania „Alege savoarea momentelor împreună”, prin care consumatorii sunt inspirați să reinventeze atmosfera mesei de Paște, având la dispoziție rețetele de cocktails care se potrivesc perfect diverselor tipuri de preparate specifice acestei sărbători. Astfel, userii sunt motivați să-și testeze calitățile de mixologisti și să-i surprindă pe cei dragi, devenind astfel o sursă de inspirație la rândul lor. Bineînțeles, campania recompensează consumatorii care achiziționează spirtoasele preferate și înregistrează bonul fiscal în platformă, cu posibilitatea de a câștiga premii de sezon.
„Suntem încântați să observăm cum comunitatea devine din ce în ce mai activă, iar consumatorii noștri mai cunoscători în ale mixologiei, de la ediție la ediție.
Pentru ei, nu propunem doar rețete atent selecționate de specialiștii Pernod Ricard, ci în funcție de băutura spirtoasă sau de cocktailul preferat, platforma îți generează lista de cumpărături cu toate ingredintele și cantitătile necesare pregătirii acestora. Simplu.”, spune Olivia Catană, Digital Marketing Director la Digital Wand, agenția parteneră a Pernod Ricard România pentru platforma BeTheHost.
“Aplicația Bethehost.ro și programul de loializare desfășurat prin cadrul ei s-a dovedit a fi o abordare eficientă pentru activările în-store din perioadele cheie pentru brandurile noastre. Este versatilă, ușor de adaptat și ușor de accesat și folosit pentru consumator.”, adaugă Oana Ghinea, Senior Brand Manager Pernod Ricard România.