[Gen Z] Diana Iordăchioaia: Z ar putea fi generația cu cea mai mare influență asupra trendurilor de consum

[Gen Z] Diana Iordăchioaia: Z ar putea fi generația cu cea mai mare influență asupra trendurilor de consum

Nu mai pot fi păcăliți cu limbaj de lemn, nu li se mai poate vinde luna și stele de pe cer, nici poveștile frumoase nu îi mai interesează. ”Minte-mă frumos” nu mai funcționează. Gen Z vrea să vadă conținut cât mai natural și mai puțin rafinat, spune Diana Iordăchioaia, Digital Innovation Manager RAN Communication.

Membrii acestei generații răspund pozitiv la brand-uri care vorbesc pe limba lor, nefiltrat, fără vocabular robotic, care nu se dau înapoi de la trend-uri și provocări virale, care reacționează la tot ce este cool, aici și acum (dacă se poate prin meme-uri, e perfect).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related