Selenis va realiza strategia si comunicarea online pentru un program de premii adresat tinerilor antreprenori, pe care CIEL Romania il va lansa la sfarsitul lunii iulie. Echipa Selenis are o experienta de 5 ani in promovarea pe internet a unor evenimente ca Olimpiadele Comunicarii (2002 - 2006), Gala Societatii Civile (2004 si 2005), Internetics (2004 si 2005) sau Adprint European Festival (2004).
Selenis isi propune sa foloseasca si in campania pentru evenimentul organizat de CIEL strategii online care i-au adus succes in trecut. Printre acestea se numara implicarea publicului in interactiunea cu site-ul, punerea in valoare a oamenilor care sustin proiectul, comunicarea prin email cu participantii, oferirea de amintiri de la evenimente, o sectiune cu informatii speciale pentru jurnalisti etc. Cu ajutorul unor teste de personalitate online, participantii la evenimentul CIEL vor putea descoperi daca au talentele si abilitatile necesare unui antreprenor de succes. Tot pe site ei vor putea participa la mai multe concursuri cu premii.