Daca berea Bucegi a fost alaturi de noi in perioada comunista, ca apoi sa ne ajute cu optimism in procesul de adaptare la capitalism, a venit vremea unei noi provocari: integrarea Romaniei in Uniunea Europeana. Un moment istoric, social si cultural pe care echipa agentiei Sister l-a identificat ca fiind reprezentativ pentru pozitionarea pe care si-o asuma brandul Bucegi. Aceasta perioada dinaintea integrarii Romaniei in UE naste in sufletul romanilor atat sperante si incredere cat mai ales temeri, dezbateri si probleme de mentalitate. Avem de-a face cu noi reguli sau reglementari, cu noi moduri de a ne organiza munca si viata. Uneori aceste reguli ni se par atat de indepartate de modul nostru de a fi, ca romani, incat par aproape absurde. Insa alaturi de Bucegi, gasim solutii si raspunsuri aproape la orice provocare. Cu umor, cu optimism, insa si cu onestitate o sa trecem si prin asta.
Impreuna cu Sister si Europa, la bine si la rau
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: