După încă un pitch reușit pe Google Meet, echipa s-a apucat de un proiect fresh, lansarea unei noi game din portofoliul Fa. În spatele #CHOOSEYOURMOOD stă un research senzorial care s-a transformat în cele trei produse: Go Happy cu note de citrice pentru un boost de energie, Get Spiritual cu note de bergamotă pentru un layer de zen și Catch Dreams cu note de lavandă pentru relaxare și intensificarea calității somnului.
Produsele eye candy se potrivesc perfect target-ului tânăr în căutare de expriențe senzoriale și total conștient de emoțiile și stările de spirit prin care trece. Așa că, primul pas pentru noi a fost să vorbim pe limba lor: self-care, me time, zen, chill și, în sfârșit, să capturăm toate aceste concepte în vibe. Pentru că anul acesta avem cu toții nevoie de un vibe bun, iar stările de spirit ne ajută să ne maturizăm emoțional.
Mai departe, ne-am ancorat în digital și am dat naștere campaniei „Dă swipe la vibe!”, o campanie cu premii care au rolul de a amplifica întreaga experiență Fa, împărțite pe cele trei categorii de vibes. Noutatea este că participanții își pot alege ce premiu simt să se potrivește cu ei și pot explora site-ul interactiv.
„Fa este un brand iconic și nu o spunem noi, ci milioane de consumatori din întreaga lume, care aleg aromele și textura produselor noastre de peste 60 de ani. În tot acest timp, Fa s-a transformat permanent pentru a răspunde nevoilor consumatorilor moderni. Și anul acesta brandul vine cu o surpriză pe piața din România, cu o abordare fresh, diferită și extrem de colorată. Noua campanie pentru lansarea gamei Choose Your Mood vorbește despre ACUM și despre LIBERTATEA de a ne alege starea de spirit", Bianca Andreea Săvulescu, Junior Brand Manager Henkel Beauty Care.
Pentru a crește vizibilitatea și relevanța locală a campaniei, am selectat 3 creatori de conținut (Bianca Caragea, Laura Călin, Andreea Verde) a căror energie este perfect match cu produsele Fa, atât prin personalitate, cât și prin stil.
"Lansarea gamei Fa #CHOOSEYOURMOOD a fost un exercițiu bun pentru cameleonul din mine care de data aceasta a făcut parte din target. Nu se putea un moment mai bun pentru această campanie, în condițiile în care cu toții încercăm să ne menținem vibe-ul pozitiv. Îndemnul pe care vrem să îl transmitem milenialilor și zeților e simplu: „Treci din stare-n stare și descoperă-ți adevăratul self”, Simona Pandele, Copywriter Godmother
Campania „Dă swipe la vibe!” are loc în perioada 1 – 30 aprilie 2021, iar înscrierea se realizează pe site-ul simtetefantastic.ro.
Echipa cu vibe-uri bune:
Henkel Beauty Care:
Bianca Săvulescu - Junior Brand Manager
Godmother:
Alice Gavril – Client Service Director
Luiza Dinu – Account Executive
Olga Hosu – Account Manager
Maria Zvenigorodschi - Social Media Manager
Sabina Smeu – Digital Specialist
Simona Pandele - Copywriter
Gelu Florea – Senior Art Director
Jean Lupașcu – Senior Art Director
Adela Doroș - Junior copywriter