Timp de 30 de minute, scena online a competiției PR Arena 2021 devine o arenă muzicală. Cu susținerea Watermelon Agency, trei voci tinere din muzica românească vor cânta și vor încânta audiența în cadrul finalei competiției de PR de vineri, 16 aprilie. Ajunsă la a IV-a ediție, PR Arena este o competiție lansată de către asociația profesională Global Women în PR România (GWPR) în parteneriat cu Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București.
"Începe să devină o tradiție ca la fiecare ediție PR Arena anunțarea câștigătorilor să fie precedată de un moment artistic. După momentele frumoase create anul trecut de Lucia, Alex Ștefănescu și Cornel Ilie, ne bucurăm să avem și anul acesta trei invitați speciali: Alina Manole, Alma Nicole și Sergiu Bolotă. E o ocazie frumoasă pentru cei trei artiști de a fi aproape de public, chiar dacă doar online, iar pentru concurenți și mentori poate fi posibilitatea (re)descoperirii unor artiști independenți deosebiți.", Carina Sava, Founder & Artist Manager Watermelon Agency.
Alina Manole, Alma Nicole și Sergiu Bolotă sunt cei trei invitați speciali care vor oferi un music break bine meritat studenților și mentorilor PR Arena 2021.
Alina Manole a lansat cinci albume și este considerată unul dintre puținii artiști ai ultimilor ani care a deschis calea unui stil muzical nou în România, folk-jazz.
“Muzica este una dintre cele mai vechi forme de comunicare umană, cu caracter universal și de natură afectivă. Am putea spune că e parte din ADN-ul nostru așa că aveți grijă să includeți în ceea ce faceți un strop de muzică. Veți ajunge mai repede și mai frumos la destinația cuvintelor voastre! De curând, am devenit mentor în cadrul primului program dedicat femeilor la început de drum în industria muzicală românească - MEWEM - program aflat acum pe ultima sută de metri a înscrierilor. Voi avea ocazia să transmit mai departe, dincolo de experiența mea practică de artist și producător, ce înseamnă șansa și bucuria de a folosi cuvintele pentru a genera emoții. Din această perspectivă, fiecare artist are de-a face cu cea mai delicată și profundă parte a naturii umane.
Relația dintre emițător și receptor are o componentă afectivă puternică, căci spectatorul nu ajunge în fața scenei cu mintea, ci cu inima. Mecanismul său de decizie în evaluarea unui produs din orice zonă a artei este reflecția unei sume de emoții adunate în timp și mai puțin urmare a unui proces rațional, sec. Prin urmare, Artistul, dincolo de darul și de munca sa, va fi întotdeauna un comunicator cu misiune aparte. Vă garantez că într-o lume cu voci care emit doar cuvinte (imaginați-vă pentru început toate filmele sau serialele fără ilustrații și efecte muzicale) ați începe să simțiți lipsa armoniilor care să le îmbrace. De asta suntem noi aici. Încă.", Alina Manole, artist independent, mentor MEWEM.
Alma Nicole este actriţă, cântăreață și compozitoare. În 2018 a ajuns în finala concursului Vocea României în echipa lui Tudor Chirilă.
Sergiu cântă indie-pop și este un exemplu pentru orice artist independent, reușind să strângă o comunitate în jurul lui prin felul său creativ și inovator. A devenit cunoscut publicului odată cu lansarea single-ului său de debut, We Were Young, cântec ce s-a bucurat de succes internațional în țări precum UK, Olanda și Estonia, fără sprijinul unei case de discuri sau a unei agenții de management. Sergiu comunică cu fanii pe WhatsApp printr-un newsletter intitulat Acoustic Vibes, fapt care l-a ajutat în starea de urgență să lanseze un EP 100% finanțat de ascultătorii săi.
Ediția a IV-a PR Arena este susținută de Lidl Romania, Raiffeisen Bank și ING Bank.
Anul acesta premiile pentru echipele de pe podium vin din partea ING Bank, Curtea Veche, Mega Image, Sanovita, BCR, Brico Depot și agenția Pastel.
De energia și voia bună a mentorilor au grijă anul acesta Napolact Bio și Secom.
Partener media: IQads
Lansată în iunie 2018 și având 80 de membre, GWPR România este prima comunitate a profesionistelor cu o experiență de peste 10 ani în PR, care își propune să consolideze reputația industriei, să contribuie la educarea tinerei generații și să ofere interacțiuni cu rețeaua globală de profesioniști. Un alt obiectiv este acela de a susține ascensiunea profesionistelor din industrie în board-ul de conducere al companiilor.