Streamerse, platforma de streaming live destinată spectacolelor și concertelor, s-a alăturat cauzei Campaniei Teatrul Cadourilor dăruite din Vină dezvoltate de Cheil | Centrade pentru Asociația ANAIS. Mini-spectacolele de teatru experimental de păpuși ale campaniei de strângere de fonduri împotriva violenței domestice vor fi disponibile audiențelor Streamerse, alături de producții ale marilor teatre precum Bulandra sau Teatrul Independent și concerte live ale celor mai importante trupe locale.
Acest parteneriat va face disponibil unei audiențe largi mesajul de conștientizare și strângere de fonduri al campaniei la a cărei realizare au contribuit pro bono echipele Lightwave Theatre Company, Les Ateliers Nomad, Mike’s School of Dance, Chainsaw Europe si Adi Bulboacă, împreună cu actori de renume, precum Victor Rebengiuc, Dana Tapalagă, Isabela Neamțu, Radu Bânzaru, Marius Săvescu, Gabriela Bobeș, Mihai Gruia Sandu și Medeea Marinescu. Ultimii doi fiind vocile personajelor principale din episoadele Elefantul și Caracatița, ce vor închide seria.
De trei ani, Cheil Romania lucrează alături de Asociația ANAIS pentru a crește nivelul de conștientizare a violenței domestice în România. Anul acesta, colaborarea a luat forma unui proiect de content ce dramatizează un fenomen specific relațiilor abuzive, cadourile dăruite din vină pe care abuzatorii le oferă victimelor într-un moment vulnerabil pentru a le determina să nu raporteze episoadele de abuz către autorități sau persoane apropiate și să rămână captive. Folosind însăși cadouri colecționate de la victimele sprijinite de Asociația ANAIS, piesele de teatru ilustrează situațiile și dinamicile nefericite din relațiile prinse în spirala violenței.
“Violența în familie este un subiect de multe ori trecut cu vederea, aşa că, atunci când am fost contactați de către cei de la Cheil | Centrade pentru a ajuta cu proiectul ‘Cadourilor dăruite din vină’ ne-am bucurat că putem ajuta, găsind soluții de a face totul să arate foarte crafted chiar și fără buget. Este foarte important ca astfel de inițiative sociale să devină realitate și să atragă schimbări de comportament în bine. Partea vizuală a fost o provocare, deoarece am încercat să transmitem cât mai multă emoție prin intermediul unor mijloace virtuale. Am renunțat la decoruri elaborate, instalații complicate, care să impresioneze prin duritate și am apelat la ceva infinit mai puternic - imaginația publicului de a construi scena mental plecând de la umbre, lumini și sunet. Tot acest craft poate fi experimentat pe deplin în platforma Streamerse în condiții optime.”, adaugă Alex Petroșanu, Creative Director Les Ateliers Nomad.
“Misiunea Streamerse atât în pandemie, cât și dincolo de ea, este de a oferi sprijin artiștilor în a ajunge la publicul lor, dar și de a susține cauzele caritabile în care credem. ‘Teatrul Cadourilor dăruite din Vină’ este cea de-a doua acțiune caritabilă pe care o susținem de la lansarea platformei. Ne-am implicat în acest proiect pentru a contribui la conștientizarea problemei reprezentată de relațiile toxice sau abuzive, și în speranța că tot mai multe femei se vor simți încurajate de a ieși din ele” mărturisește Claudiu Câmpean, Co-fondator și CEO Streamerse.
Cu vânzări de peste 25 de mii de bilete la piesele de teatru dar și aproape 100 de mii de persoane care s-au bucurat de transmisiunile live numai până la momentul de față, Streamerse este un business în continuă dezvoltare cu planuri de extindere în afara țării. Platforma răspunde nevoilor organizatorilor de evenimente, fie ele concerte, piese de teatru, evenimente sportive sau conferinţe de afaceri, punându-le la dispoziţie nu doar serviciile de filmare ci şi tot ceea ce ţine de transmisiunea live, plus servicii de marketing şi suport pentru fani.
„Ne onorează colaborarea cu unul dintre cele mai frumoase start-upuri românești din ultimii ani. Parteneriatul cu Streamerse este exemplul perfect de #DoGoodWithData care este și mantra Cheil | Centrade. Într-o lume în continuă schimbare, restricționată fizic, digitalul e noul teren pe care artiștii și cauzele sociale pot co-creea povești care schimbă comportamente prin puterea emoției. Fondurile colectate în urma vânzării biletelor online vor fi o gură de oxigen pentru ANAIS, mai ales in această perioadă extrem de dificilă când numărul apelurilor de ajutor și consiliere juridică sau psihologică a crescut simțitor.”, completează Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade.