Plin de entuziasm, creativitate și dornic de a avea parte de noi experiențe? Ei bine, ai ajuns la locul potrivit! PRIME România îți aduce un nou eveniment tip concurs, care își propune să adune la un loc pasionații din domeniul Comunicării și al Art Design-ului.
Visually Speaking este cel mai fresh eveniment care se va desfășura pe parcursul a două zile, la distanță de o săptămână pe 19 și 26 aprilie 2021. Prima ediție, intitulată „VisionARy: ARTefacts of the future” va avea loc exclusiv în mediul online, pe Google Meet, începând cu ora 18:00. Conceptul va fi reprezentat de Realitatea Augmentată în Publicitate, concentrându-se pe experiența user-ului și pe rezultatul final al procesului creativ.
Înscrie-te gratuit până la finalul zilei de 16 aprilie 2021.
Realitatea Augmentată, cunoscută și sub acronimul „AR”, este una dintre noile tehnologii care a acaparat în ultimii ani diferite domenii, precum cel de IT și Business, luând amploare și în domeniul Comunicării. Aceasta reprezintă o experiență interactivă, bazată pe combinarea lumii reale cu elemente din lumea virtuală.
Ediția din acest an vine cu doi speakeri cunoscuți și apreciați în mediul online pentru creațiile lor digitale. Eliana Bogdan și Bogdan Spătaru sunt cei care își vor împărtăși experiența cu participanții pasionați de domeniul artistic. Eliana este Digital Artist și Visual Communication Strategist, iar în viziunea ei, rezultatele nu există fără muncă, dar nici fără dezvoltarea și stimularea simțului estetic. Bogdan Spătaru, cel de al doilea speaker este o prezență activă în domeniu, fiind Graphic Designer și 3D Generalist.
Prima zi a evenimentului se va desfășura pe data de 19 aprilie și va debuta cu conferință în care se va dezbate conceptul ediției. Apoi, cei doi speakeri vor lansa către participanți brief-ul de creație, pe baza căruia se va organiza concursul. A doua zi, cea de 26 aprilie, va începe cu o întâlnire recapitulativă a conceptului, iar speakerii vor prezenta modalitatea de rezolvarea a briefului, oferind un feedback general. La final, vor fi desemnați cei trei câștigători: locul I, care va primi marele premiu: o tabletă grafică, locul al II-lea: desemnat de echipa de organizare și, nu în ultimul rând, locul al III-lea care va fi ales prin votul publicului post eveniment. La eveniment poate participa orice tânăr student sau absolvent al unei facultăți de Comunicare sau Artă, dar și pasionații de domeniul creațiilor vizuale.
Printre sponsorii fără de care ediția din acest an nu ar putea fi posibilă, se numără Ceramic Cafe, Șosetăria.ro, Alexa Paintings, Crama Liliac, Farfuria Ceramic, Caricaturilă, M-print, Museum of Senses.
Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, PRwave, ȘTIRI.ONG, AGERPRES, ADVERTISING 4U.