Având disponibilă informația corectă, poţi să-ţi evaluezi corect poziţia pe piaţă, în raport cu competiţia. În zona de comunicare digitală, evaluarea poziţionării, a canalelor și a strategiei de comunicare online în comparație cu concurenţii direcţi e fundamentală. De aceea, Mediapost Martech a dezvoltat un produs adresat oricărui brand ce are digitalul ca și componentă semnificativă a mix-ului de marketing: Digital Competitive Landscape Audit.
Produsul analizează indicatorii digitali principali ai unuia sau mai multor competitori direcți şi îi compară cu cei ai business-ului tău.
Pachetul Starter include analize ale brandului clientului şi ale unui competitor direct al acestuia. Se evaluează statisticile de trafic, search engine marketing, paid media, user experience, SEO on-page şi off-page, content, tehnologii folosite şi se oferă recomandări-cheie pentru îmbunătăţirea prezenţei online.
Pachetul Advanced include o comparație cu 3 competitori şi vine în plus cu o evaluare mai detaliată a brandului clientului în mediul online, dar şi cu o serie extinsă de recomandări-cheie la nivel strategic şi tactic, pentru canalele de comunicare propuse.
“Cu Digital Competitive Landscape Audit, poţi descoperi trenduri care, aplicate în cadrul campaniilor tale, să aibă chiar mai mult impact decât acţiunile competitorilor. Testând noi canale, noi formate şi noi strategii într-un mod documentat, ai şanse mari să creezi noi conexiuni cu potenţiali clienţi. Chiar şi atunci când crezi că lucrurile merg bine, un astfel de produs îţi poate dovedi că iniţiativele potrivite pot genera un ROI chiar şi mai mare”, declară Cătălina Istrătescu, Account Manager Mediapost Martech.
“Să studiezi competiţia este un mod mai sofisticat de a studia, în final, tot targetul. De a înțelege de ce un client a ales un brand competitor în locul tău şi să tragi nişte concluzii constructive despre ce ai putea să schimbi pentru ca, data viitoare, să te aleagă pe tine. Digital Competitive Landscape Audit are capacitatea de a-ţi oferi o imagine de ansamblu a poziției în care te afli, în comparație directă cu cel mai important concurent al brandului tău”, adaugă Adrian Alexandrescu, Senior Partner Mediapost Martech.
Serviciile Mediapost Martech acoperă domenii precum transformare digitală și automatizarea serviciilor de marketing. Mediapost Martech este parte a grupului Mediapost, care include și agenția de comunicare interactivă Interactions precum şi alte companii de comunicare şi marketing direct. Grupul este activ de peste 20 ani pe piața românească și este prezent și pe alte patru piețe europene (Franța, Spania, Portugalia și Bulgaria). Mediapost Martech este Gold Partner HubSpot și Consulting Partner Salesforce.
Grupul Mediapost a avut o cifră de afaceri de peste 175 de milioane de lei în 2020, cu o creştere de 54 de milioane față de 2019.