Razvan Soare, senior copywriter la Friends Advertising, este castigatorul preselectiei Young Creatives din Romania. Cum a castigat? Ce a invatat din experienta Cannes? si Ce persepctive i s-au deschis? In cele ce urmeaza.
IQads: Cum ai ajuns la Cannes? Te asteptai sa castigi concursul?
Razvan Soare: Am ajuns la Cannes dupa ce am castigat preselectia Young Creatives din Romania, dupa care a urmat un interviu cu Teodora Migdalovici - ambasadoarea Cannes in Romania - si Anita Panait - directoarea de comuicare a festivalului. Sincer sa fiu nu ma asteptam, desi lucrarile cu care am participat sunt destul de bune. Mai degraba Agi - prietenul si artul meu - era mai optimist.
Altfel, nu m-a rugat nimeni sa zic asta, o fac eu din convingere: stiu ca sunt destui creativi tineri si buni in Romania, care inca mai au entuziasm si care s-ar bucura sa vada festivalul de la Cannes, chiar din mijlocul evenimentelor; preselectia pentru anul urmator a inceput sau sta sa inceapa, uitati-va pe canneslions.ro.